Persoonlijke hygiëne – Waarom je je kont moet wassen na het poepen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is ook een beetje te wijten aan de privehuizen misschien. Ik weet niet of douchen voor de seks de norm is of zelfs mogelijk.
Bij de ramen bijvoorbeeld niet, en dan kun je dus tegen slechte hygiene aanlopen als sekswerker.
Veel mannen gaan ook even tussendoor of na hun werk.. na een hele dag werken.

Ik doe momenteel alleen prive ontvangst en ga altijd fris gedoucht en geschoren de deur uit. Ik zou mij kapot schamen als ik zou stinken tijdens een date.
Precies dat!
Meteen ook een goeie reden om bepaalde types ontvangstlocatie te mijden!

Ik wandel meestal in de middag. Dat is uren na mijn ochtenddouche, dus ik heb dan echt wel een opfrisbeurt nodig.

Deo heb ik sowieso altijd mee, ik zweet snel. En bij al mijn dames is douchen de gewoonste zaak van de wereld.
Ik doe momenteel alleen prive ontvangst en ga altijd fris gedoucht en geschoren de deur uit. Ik zou mij kapot schamen als ik zou stinken tijdens een date.
Ik ga naar 1 privéontvangstdame. Vaak met de trein en dan de OV-fiets van het station. Van het fietsen ga ik alweer zweten. Daarom altijd deo mee, om fris binnen te komen.

Vroeger als ik van het werk kwam en paar uurtjes "overwerkte" douche bij het zelf absoluut, nu 's morgens frisse douche, scheren boven en onder en achteraan, luchtje op en 10 minuutjes met de auto, kleine opfrisbeurt als het heel warm is maar altijd spic & span aankomen.

Wat vinden jullie? Hoe zorgen jullie voor een goede persoonlijke hygiëne? En hoe zouden we dit taboe kunnen doorbreken zonder iemand naar beneden te halen?

Lijkt mij geen taboe, maar een gebrek aan fatsoen, reinheid en respect.

Douchen zegt niks. Vaak is het gehaast afspoelen. Bij mensen die alleen staand douchen is hun reet sowieso nooit schoon. Hun navel reinigen ze ook meestal niet.

Alles scheren. En op je hurken gaan zitten onder de douche, met een verstelbare douchekop goed reinigen. Dan veel douchecreme er op, en dan weer op je hurken de douchekop er lang genoeg op richten. Alleen zo wordt het echt schoon.

En uiteraard moet je dat weer doen vlak voor je een DVP ontmoet.

Denk ook al de vele gore sauna en wellnessgangers die dus nooit op die manier douchen maar wel in alle warme baden liggen te weken. Erg ranzig.

Ik wil een belangrijk onderwerp aankaarten waar niet veel over gesproken wordt, maar wat echt invloed heeft op hygiëne en persoonlijke verzorging: het goed schoonmaken van je kont na het poepen.

Sinds kort werk ik in een privéhuis en ik heb helaas meerdere keren meegemaakt dat mannen, ondanks dat ze gedoucht hebben, daar beneden nog steeds enorm stinken. Het lijkt erop dat de geur diep in de huid is getrokken omdat het niet goed is schoongemaakt. Alsof alleen water over je huid laten stromen genoeg is… Nou, dat is het duidelijk niet.

Het ergste? Ik heb zelfs meegemaakt dat er een remspoor op het bed zat. Dat is gewoon respectloos en echt een teken dat sommige mensen hun hygiëne totaal niet serieus nemen.

Ik weet dat in veel culturen het normaal is om je kont te wassen met water na het poepen in plaats van alleen wc-papier te gebruiken. En eerlijk? Dat zou overal genormaliseerd moeten worden. Alleen vegen is simpelweg niet genoeg om echt schoon te zijn.

Ik vind het niet mijn verantwoordelijkheid om volwassen mensen te leren hoe ze zich moeten wassen, maar ik wil het onderwerp toch bespreekbaar maken omdat slechte hygiëne impact heeft op anderen. Ik denk dat dit ook geldt in relaties, bij dates of in andere situaties waarin je dicht bij iemand komt.

Wat vinden jullie? Hoe zorgen jullie voor een goede persoonlijke hygiëne? En hoe zouden we dit taboe kunnen doorbreken zonder iemand naar beneden te halen?

Laten we hier een open en respectvolle discussie over voeren!
ik begrijp wat je bedoeld. Je moet er op letten dat de achter deur ook proper is. Persoonlijk gebruik ik vochtig wc-papier en gewoone. Dat is volgens mij ook wel voldoende. Natuurlijk een remspoor is teken van niet gronig genoeg te kuisen.

Voor dat ik een dvp bezoek ga ik ook altijd grondig douchen. Dan neem ik ook mijn kont mee. Als je spontaan beslist in het moment om haar je te laten een prostaat massage geven. Of haar je te laten peggen.

Wat geurtjes aan gaat. Moet Je moet er ook wel rekening mee houden dat je met iemand zijn achterwerk bezig bent. En dat het ook wel ergens normaal is dat het niet altijd even lekker kan ruiken.

Ook qua lichaamsgeur. Iederen heeft zijn natuurlijke lichaamsgeur. De ene riuikt wat zoet de ander zuurder. Daar kan die persoon niets aan doen.

Daarom ruiken bepaalde deo's parfums after-shaves soms beter bij de ene dan de ander. Wat ook wel zo een dingetje is, is bv ik douch thuis voor de date met nevia men. Bij de dvp voor de anvang van de date moet ik nog eens douchen. ( geen probleem). Daar krijg ik dan shampoo voor vrouwen. Maar de mix van die shampoo van thuis en die van bij de dvp ruikt soms echt niet lekker.

Schrijf jouw reactie...
Terug
Bovenaan Onderaan