Ik ben ook wel een aantal keer met een (ik mag nu het n-woord niet gebruiken) met een "Afrikaanse vrouw van kleur" geweest. Ik ben niet klein, maar het is zeker niet te vergelijken met die kanonslopen die ik in die vieze films bij die Afrikaanse heren van kleur zie. Die Afrikaanse dames van kleur waar ik mee ben geweest hebben mij verteld dat het niet eens prettig is met die kanonslopen. Om te beginnen de omvang en ten tweede omdat die kerels gek worden onder het neuken en hem als een drilboor erin rammen. Ik kan me voorstellen dat dat voor een vrouw niet prettig is.
En toch - en toch, ik heb het in een ander topic ook al eens gezegd: ik heb met twee Chinese vrouwen hele rare ervaringen: die wilden juist dat ik als een debiel tekeer ging. Bij eentje zelfs zo erg dat ze daarna ging bloeden (en zij had daar helemaal geen problemen mee). Ze schreeuwde er bijkans om: hard en diep stoten, ze vond het schitterend! Ik heb daar later veel over nagedacht en ik begrijp er nog steeds niks van. Ik vond het ook een hele onprettige ervaring. Dat vind ik geen seks, dat vind ik gewoon bij de beesten af. Maar goed, on-topic: die Afrikaanse vrouwen van kleur klaagden daar juist om en vonden het veel prettiger zoals ik dat deed, beetje vanilla-seks en ze waren ook blijer met dat ik geen boa tussen mijn benen heb hangen.