Tegenstrijdig niet.
Ikzelf ben denk ik "iets groter dan normaal gebouwd", in het verleden heb ik een klant gehad die een micropenis had, op zich niet erg, maar ik merkte bij hem op dat die er niet veel plezier aan had en ik merkte hem niet echt op, dus die "vulde" mij niet.
Aan de andere kant, ik zal mijn man als voorbeeld gebruiken (hopelijk vind hij het niet erg want we delen deze account
), die is lichtjes boven het gemiddelde voor lengte, maar in omtrek wel dikker dan het gemiddelde, wat voor mij ideaal is want hier voel ik alles langs alle kanten, dus die "vult" me wel zeer goed.
Ik heb ook klanten gehad die een gemiddelde lengte hebben, maar omtrek was voor mij heel dun, ik denk dat ze toch hun plezier hebben gehad, maar langs mijn kant was niet echt dat, vooral door de dikte.
Dit laatste verschilt ook per vrouw, sommige willen dat ze alles tot in de details willen voelen en andere zijn meer dan tevreden met een dunnere maar gemiddelde lengte. Een oude mede dvp vriendin van me had echt liever een penis van 13cm en "niet te dik", want ze is zelf 1m55 en vrij mager, dus een grote van zelfs 15cm was echt pijnlijk en klanten met zo'n grote weigerde ze ook.
En neen, niet vragen wie het is want ze werkt nu in een andere branche en is terug naar Azie
, ik hoorde de vragen al afkomen
.