Allesmaghard
Wandelaar
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/119753-paula
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Met enige verbazing zat ik vorige week achter mijn laptop! Was het echt? Paula terug in Amstelveen? Ik denk dat ik haar in 2012 voor het eerst heb bezocht. Het is echt een fiks aantal jaar geleden dat ik haar voor het laatst zag op Kinky. Maar nu dus weer terug. Vandaag heb ik haar bezocht. Ze is qua gezicht flink veranderd maar haar lichaam is nog steeds lekker.
Haar diensten zijn niet meer van het niveau wat ik mij van een aantal jaar geleden herinner. Ze is meer een volwassen vrouw geworden en het wilde en actieve inzet heeft ze duidelijk in haar thuisland achter gelaten. Bij binnenkomst eerst afgerekend en een douche genomen. Op het bed begonnen met kusjes wat snel overging in pijpen zonder condoom met afwisselend naar aftrekken. Bij het pijpen had ik al het idee dit is niet de service die ik mij van haar herinner. Vooral het wisselen naar aftrekken is voor mij een minpunt. Een beetje ongeïnteresseerd en zonder passie en vurige wat ze als latina had. Het intieme gedeelte was redelijk. Eerst in cowgirl, daarna doggy en als laatste in missionair haar hard genomen en lekker gekomen. Voor mij geen herhaling bij Paula.
Haar diensten zijn niet meer van het niveau wat ik mij van een aantal jaar geleden herinner. Ze is meer een volwassen vrouw geworden en het wilde en actieve inzet heeft ze duidelijk in haar thuisland achter gelaten. Bij binnenkomst eerst afgerekend en een douche genomen. Op het bed begonnen met kusjes wat snel overging in pijpen zonder condoom met afwisselend naar aftrekken. Bij het pijpen had ik al het idee dit is niet de service die ik mij van haar herinner. Vooral het wisselen naar aftrekken is voor mij een minpunt. Een beetje ongeïnteresseerd en zonder passie en vurige wat ze als latina had. Het intieme gedeelte was redelijk. Eerst in cowgirl, daarna doggy en als laatste in missionair haar hard genomen en lekker gekomen. Voor mij geen herhaling bij Paula.