Een stukje nostalgie...
Ik ken Paula al erg lang en heb altijd van haar genoten. Afspraken waren altijd voor meerdere uren, waarbij we beiden helemaal los gingen. Helaas is ze gestopt, maar ik wilde dit toch nog even met jullie delen.
Bij binnenkomst altijd meteen tongen en direct door naar de slaapkamer. meteen alle kleren uit en heerlijk lang tongzoenen. Ik zuig op haar tong, bijt op haar lippen en ga zo haar hele lichaam af. Ik zuig haar tepels hard en blijf ze masseren met m'n vingers. Ik ga naar haar buik, kus haar, bijt haar zachtjes tot ik bij haar clit ben aangekomen. Ik geef haar een ontzettend lange befbeurt met vooral veel aandacht voor haar clit. Ze wordt kleddernat en komt meerdere keren heftig trillend klaar. Haar kutvocht druipt eruit en wordt volledig door mij opgelikt. Ik lik haar kontgaatje en ga weer terug naar haar kut. Nadat ze meerdere keren is klaargekomen geef ik haar mijn lul om te zuigen. Nu ben ik zeer zwaar geschapen en daar is ze op z'n zachts gezegd totaal geil op. Ze pijpt me wild, diep en nat. Likt en zuigt mijn ballen en ondertussen onderbreek ik haar om flink te tongen waarna ze weer terug gaat naar mijn lul. Zo gaat ze een tijdje door en dan trek ik haar op mij. Ze begint me te rijden en kreunt lekker als mijn dikke lange lul volledig wordt opgeslokt door haar kut. Ze begint haar kutje te knijpen en neukt me heerlijk. Ik trek haar naar me toe, tongzoen haar weer terwijl mijn handen op haar billen rusten. Ik neuk haar nu keihard en snel terwijl we tongen. Ik draai haar om en neuk haar missio terwijl mijn vingers haar clit bewerken. Ze komt weer vreselijk lang en intens klaar. Zo neuken we het eerste uur vol en uiteindelijk geef ik aan te willen spuiten. Ze knielt voor me en pijpt me heerlijk klaar. Een grote lading belandt in haar mond en ze zuigt me volledig leeg. Dan zoent ze me en we delen mijn sperma terwijl we intens tongen. We rusten een beetje en maken ons klaar voor de 2e ronde. Paula wil hard genomen worden en ik neem haar dan ook van achteren flink lang en keihard. Mijn conditie is top en die van haar ook en ik blijf dit lang volhouden. Ze spoort me alleen maar aan haar nog harder te neuken. Ondertussen komt ze meerdere keren klaar. We doen nog een aantal standjes en ze pijpt me weer diep en wild. Na een tijdje kom ik klaar over haar mooie gezicht. Dikke stralen sperma druipen over haar gezicht op haar mooie borsten. Ze laat het druipen en gaat naast me liggen. Mijn sperma nog steeds op haar gezicht, borsten en buik. Zo liggen we een poosje uit te rusten. Na 2 uren intens te hebben geneukt nemen we een kleine pauze. Na een tijdje begint ze me af te trekken en te pijpen. Ze wil alweer door en vraagt me nu al om in haar mond klaar te komen. Het laatste uur maken we vol met hard neuken, veel tongen en bijten en vooral heel veel vocht. Zoals beloofd kom ik in haar mond klaar. Ze neemt alles in haar mond en ze geniet er echt van. Het is tijd om af te ronden en aangezien ik haar enige klant ben die dag, nemen we een lange douche samen. Ze moet plassen en ik laat haar over mee heen plassen. We douchen nog een tijdje samen, strelen elkaar en ik denk alweer aan de volgende keer dat we afspreken. We gaan terug naar de slaapkamer en ik kijk naar haar terwijl we ons samen aankleden. Eenmaal aangekleed til ik haar op, tongzoen haar passievol, nat en lang en zet haar weer terug op de grond. Ik neem afscheid wetende dat ik haar een week later weer zal zien voor een sessie van 3 uur.
Paula is onverzadigbaar en een echte liefhebster. Vreselijk jammer dat ze is gestopt. Ik heb nog wel contact met haar.
//Edit mod: dame is gestopt, we sluiten dit topic. Mocht ze ooit terug actief worden dan svp topic rapporteren. We heropenen dit dan.