Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Over 6 weken ga ik voor het eerst in ruim 5 jaar weer naar Thailand, Bangkok,Pattaya en Krabi om precies te zijn.
Ik vraag me voornamelijk af wat momenteel de prijzen zijn in Pattaya ST en LT, ik ga meestal al niet voor het lekkerste wijf in een a gogo.
omdat je daar jaren geleden al goud geld voor kwijt was.
Maar voor een leuke bargirl of op TF wat zijn in 2025 de gemiddelde prijzen, en is het tegenwoordig gebruikelijk te onderhandelen of staat bij de meeste de prijs vast en lopen ze anders boos weg?

Over 6 weken ga ik voor het eerst in ruim 5 jaar weer naar Thailand, Bangkok,Pattaya en Krabi om precies te zijn.
Ik vraag me voornamelijk af wat momenteel de prijzen zijn in Pattaya ST en LT, ik ga meestal al niet voor het lekkerste wijf in een a gogo.
omdat je daar jaren geleden al goud geld voor kwijt was.
Maar voor een leuke bargirl of op TF wat zijn in 2025 de gemiddelde prijzen, en is het tegenwoordig gebruikelijk te onderhandelen of staat bij de meeste de prijs vast en lopen ze anders boos weg?
Lastige vraag omdat er veel antwoorden zijn...zoiezo doen de dames tegenwoordig liever st.!
Tf en tinder is dan tussen 1000 en 1500..meestal 1200.
Beachroad tussen 800 en 1500 plus hotel in de buurt 300
Buitenbarren zoals treetown, boomerang,,pothole,,soi honey,,etc.
St 1500 lt 3000. Barfine tussen 300 en 600
Soi 6 st tussen 1000 en 1500 plus kamer boven..barfine is tussen 300 en 600.
Clubs heel divers..gemiddeld barfine 1000 tot 2500
.st 2000 tot 8000. Lt geen flauw idee.
Discotheek gratis tot 1500 st
Welke tijd van het jaar ,hoe zie je eruit,,willen ze eigenlijk niet maar gaan puur voor drank, ,hoe laat is het...dat zijn dingen die de prijs bepalen.
Zelf warm ik op in clubs en neem er dan een mee vanuit myst of insomnia of buitenbar..
Maar de helft van de reis ga ik met vaste dames en die betaal ik 2000 voor de nacht plus eten en drinken
De dames vinden de clubs ook leuk voor we naar de kamer gaan.
Dit zijn mijn bevindingen van 2 weken terug..ik ga half maart weer maar dan zullen de prijzen hetzelfde zijn denk ik..
Wat geilegerard ooit zei dat klopt.
Als er weinig toeristen zijn dan gaat de prijs daar omhoog terwijl wij in Nederland de prijs dan laten zakken
Zij denken dan waarschijnlijk als ik dan eindelijk 1 customer heb dan maar gelijke meer vragen terwijl als ze de prijs normaal zouden houden gaan ze vaker mee.
Het is maar hoe je het bekijkt.

Dank je voor je uitgebreide antwoord, tot 6 jaar geleden kwam ik er jaren aan een stuk.
Maar heb inmiddels wat meer buiten Azië gezeten natuurlijk waren de prijzen toen ook anders.
En ik ging meestal alleen en nam dan voornamelijk een dame uit een van de beerbars soms agogo LT en 1x per vakantie zelfs LLT mee voor een mini vakantie samen.
Als tussendoortje waren de soapy's toen favoriet, dit jaar is de situatie voor het eerst iets anders.
Een kameraad van me is ook daar dus ik vermoed dat het meer ST als LT gaat worden maar je weet natuurlijk nooit wat je tegen komt en wat de klik is.
Ik zal hier nog wel een verslagje achterlaten over mijn avonturen medio maart.

Over 4 dagen zijn wij weer in Thailand. Eerst een paar dagen Bangkok (zoals de afgelopen 10 jaar maar toen alleen als aankomst om na 2-3 dagen weer weg, de rest van het land door, om te eindigen met een weekje Pattaya) Maar dit keer blijven we 4 dagen. Dus effe tijd om Cowboy en Nana te bezoeken.
Dit jaar geen energie om te gaan backpacken (of hoe heet dat als je met koffer en taxi/vliegtuig gewoon van stad naar stad gaan, ook de Isaan... Glam-backpacking?). Waar we eerst Kon Khaen, Ayutthaya, Korat, Chiang Mai, Ubon of Udon in ons programma hadden staan hebben we nu dat alles gecancelled. Het was een te stressvol jaar dus zoeken alleen de rust op 1 plek. Met wat luxe (wel Street Food, of Food Courts) en strand. We zullen zeker veel cultuur missen, en 100% zeker de Tawaen Daeng's, al heeft Pattaya ook 2 dergelijke clubs) Dus wordt het 3 weken Pattaya. Eten, TreeTown, Soi6 tot een uur of 02:00, en overdag Koh Larn, strand of gewoon rondlopen buiten de gebaande paden (bij voorkeur de DarkSide). Vriendin wil vast en zeker al de (night)markets af, Ik loop meestal mee, vind het ook wel leuk, maar ga dan ook vaak intussen naar een (Traditional) Thai Massage op BeachRoad of een happy-ending massage op 2nd Road.
's Avonds heerlijk tot laat in TreeTown (WalkingStreet is voor ons over en uit sinds Corona) en de avond doorbrengen met de mensen die we daar al jaren kennen.

HEERLIJK!!!
...En ik ging meestal alleen en nam dan voornamelijk een dame uit een van de beerbars soms agogo LT en 1x per vakantie zelfs LLT mee voor een mini vakantie samen.
Als tussendoortje waren de soapy's toen favoriet, dit jaar is de situatie voor het eerst iets anders.
Een kameraad van me is ook daar dus ik vermoed dat het meer ST als LT gaat worden maar je weet natuurlijk nooit wat je tegen komt en wat de klik is.
Ik zal hier nog wel een verslagje achterlaten over mijn avonturen medio maart.

LT heb ik nooit wat gevonden. (Maar niet helemaal een vergelijk, gezien mijn vrouw meegaat). Ik heb zelf de voorkeur aan ST, mee naar GirlFriendly hotel (maar zijn ze dat niet allemaal in Pattaya), en uurtje later weer move.
Soapy/FishBowl heb ik 2-3 keer gedaan, leuk om eens een keer te ervaren "Number 52 please", maar ik vind het spelletje van "flirten" en "gespeeld oogcontact" in een bar toch net iets meer hebben.

Laatst bewerkt:
Net terug van 3 weken thailand. Ik had 5 nachten Pattaya geboekt maar ben na 3 dagen gevlucht naar Jomtien. Ik trek Pattaya gewoon niet. Is puur persoonlijk natuurlijk maar ik vond de drukte en chaos niet te harden..
Leermoment.
In Jomtien valt ook genoeg te neuken en via Thaifriendly komen de dames gewoon op de Bolt scooter naar je hotelkamer vanuit Pattaya. Ik heb nu alweer heimwee naar mijn vriendinnetjes daar..

Inderdaad, Pattaya vindt je geweldig of helemaal niks. Zelf vind ik het geweldig. Nu voor het 3e jaar op een rij 3 maanden overwinteren in Pattaya. De eerste 2 keer regelmatig een jongedame van de Ariya bar gebarfined. Helaas werkte ze er niet meer. Nu overgestapt van LT naar ST. ST voor 1.000 baht. Via ThaiFriendly genoeg jongedames die wel willen voor 1.000 baht. Op een gegeven moment kwam er ene Lawan langs. Absoluut geen stunner, maar wat een inzet. Heb haar inmiddels 6 keer voor ST laten komen. Ook in haar mondje klaarkomen is geen probleem. Ze spuugt het wel uit.

Net terug van 3 weken thailand. Ik had 5 nachten Pattaya geboekt maar ben na 3 dagen gevlucht naar Jomtien. Ik trek Pattaya gewoon niet. Is puur persoonlijk natuurlijk maar ik vond de drukte en chaos niet te harden..
Leermoment.
In Jomtien valt ook genoeg te neuken en via Thaifriendly komen de dames gewoon op de Bolt scooter naar je hotelkamer vanuit Pattaya. Ik heb nu alweer heimwee naar mijn vriendinnetjes daar..
Je kan in pattaya ook rustig zitten en drukte opzoeken..pattaya is best groot...
Inderdaad, Pattaya vindt je geweldig of helemaal niks. Zelf vind ik het geweldig. Nu voor het 3e jaar op een rij 3 maanden overwinteren in Pattaya. De eerste 2 keer regelmatig een jongedame van de Ariya bar gebarfined. Helaas werkte ze er niet meer. Nu overgestapt van LT naar ST. ST voor 1.000 baht. Via ThaiFriendly genoeg jongedames die wel willen voor 1.000 baht. Op een gegeven moment kwam er ene Lawan langs. Absoluut geen stunner, maar wat een inzet. Heb haar inmiddels 6 keer voor ST laten komen. Ook in haar mondje klaarkomen is geen probleem. Ze spuugt het wel uit.
Lawan46 soms..Thaifriendly werkt perfect en tinder ook.
.als je de deur niet uit wilt.

Ik ga in april met de mei vakantie naar Thailand en wil ook naar Pattaya. zijn er tips voor een hotel en misschien iemand zin om af te spreken in dezelfde periode om wat te drinken en op jacht te gaan🤪

@Xriznice 37 paginas met tips, zoek het maar uit gap.
Haha. Ik heb deze pagina's gelezen natuurlijk. Misschien was de vraag niet helemaal helder. My bad.
Ik vraag me af in welk gebied je een mooi hotel kunt nemen dat op loopafstand is van alle leuke plekken. Ik zoek wel iets mooi en beetje luxe, of is dit juist af te raden. Welke clubs zijn leuk om heen te gaan en zijn er nog andere tips, of kan alles de.prullenbak in zodra je daar bent haha
Misverstand

In Pattaya jaag je niet, er wordt op je gejaagd. You are the prey.
Dat is ook zo! Heb je dan ook nog tips waar heen te gaan? 😜

Ik ga in april met de mei vakantie naar Thailand en wil ook naar Pattaya. zijn er tips voor een hotel

Haha. Ik heb deze pagina's gelezen natuurlijk. Misschien was de vraag niet helemaal helder. My bad.
Ik vraag me af in welk gebied je een mooi hotel kunt nemen dat op loopafstand is van alle leuke plekken. Ik zoek wel iets mooi en beetje luxe, of is dit juist af te raden. Welke clubs zijn leuk om heen te gaan en zijn er nog andere tips, of kan alles de.prullenbak in zodra je daar bent haha

Als je naar pattaya gaat en je wil iets meer luxe en op loopafstand naar clubs bars en leuke plekken dan kan je het beste bij lk metro ,soi diana gaan zitten..iets duurdere hotels maar toplocatie zijn ..lk metropole =wel iets gedateerd..lk residence is goed
.iets goedkoper en kleiner is travelodge..iets duurder maar heel mooi is amethyst...aan het strand is lk empress...en het hotel waar ik de laatste jaren zit want qua locatie en prijs perfect is arecalodge...je kan lopend naar lk metro , soi honey ,pothole ,soi boomerang , treetown , soi buakhao ,midnight ,soi lenkee...daarnaast kan je lopend naar walkingstreet en met de taxi naar soi 6,7,8....en lopend naar het strand...wat wil je nog meer.

@Xriznice 37 paginas met tips, zoek het maar uit gap.
Daarnaast is alles wel te vinden op Youtube

Intimate Hotel. De beste locatie precies in het midden van pattaya. Mijn favoriete hotel de laatste 8 jaar. Heb veel hotels gehad, maar deze is mijn favoriet. Locatie helemaal top, zwembad op het dak met bar in het water. Bediening helemaal top, girlfriendly en wat een discretie. Zelfs als ik er al 1 had aangemeld, kon ik dezelfde dag als de 1e aan het werken was nog een 2e tussendoor meenemen.

Intimate Hotel. De beste locatie precies in het midden van pattaya. Mijn favoriete hotel de laatste 8 jaar. Heb veel hotels gehad, maar deze is mijn favoriet. Locatie helemaal top, zwembad op het dak met bar in het water. Bediening helemaal top, girlfriendly en wat een discretie. Zelfs als ik er al 1 had aangemeld, kon ik dezelfde dag als de 1e aan het werken was nog een 2e tussendoor meenemen.
Boek je die dan al vanuit Nederland of doe je dat daar te plekke. Had wel eens gehoord dat als je het ter plekke doet het dan goedkoper is. Hoe lang ga jij meestal en wat betaal je dan voor je verblijf?

Boek je die dan al vanuit Nederland of doe je dat daar te plekke. Had wel eens gehoord dat als je het ter plekke doet het dan goedkoper is. Hoe lang ga jij meestal en wat betaal je dan voor je verblijf?
je kunt natuurlijk gokken, maar als je slim bent boek je nu alvast een kamer met gratis of bijna gratis annuleren.

Ik heb ook een paar dagen in Intimate hotel gezeten, perfecte locatie want heel erg centraal en toch in een rustig straatje, fijne kamer en een leuk zwembad met bar op het dak.

Ik boek altijd via Booking.com. Prijzen verschillen. Ik heb de laatste keer 70 euro per nacht betaald. Ik ga meestal 8 nachten. Ik neem altijd wel een deluxekamer. Zonder ontbijt, om de hoek zit Casa Pascal, daar hebben ze het beste all-day breakfast van Pattaya. Of het goedkoper is als je daar ter plaatse boekt weet ik niet. Ik wil het eigenlijk gewoon geregeld hebben voordat ik er naartoe ga. Voor mij is het gewoon het beste hotel.

Met mijn ADD is Pattaya te intens. Veels te druk. Hoeveel horloges ik wel niet had kunnen kopen van die irritante verkopers :) Misschien zat ik inderdaad verkeerd. En Pattaya is zo groot. Zat echt vlakbij soi bukhao.. Ik vind de straten daar te krap en te druk. Haast geen stoepen. Ben 3 keer bijna voor mijn kloten gereden.

Voor de rustige wandelaar kan ik Jomtien echt aanraden. Mooi strand, restaurants aan de boulevard. Vlakbij de Rompho night market is een soort van 'Tree Garden' met behoorlijk veel barren.. En met de bahtbus of taxi zit je zo in Pattaya. Ben daar het afgelopen jaar al 3 keer geweest. :)

Nou nou nou, er zijn wel stoepen, maar die zijn gewoon "anders" en het kan nog wel 100 jaar duren voordat ze af zijn, dus je moet gewoon constant naar beneden blijven kijken of de volgende stap veilig is ;)
Een Thaise stoep is of een forse betonplaat, of een rits "badkamertegels", maar vooral smal, omdat street vendors dat ook hun nering op hebben. Voor beide moet je goed uit je doppen kijken.
Betonplaat met uitstekende stukken vlechtwerk en roestige randjes, die niet helemaal meer goed zitten.
Badkamertegels: spekglad, vooral na een buitje.
En dan zijn er nog asfalt walkways, waar je zolen aan vast kunnen kleven 😅

Dit is misschien een beetje generaliserend, maar wel mijn algemene observatie.

Laatst bewerkt:
Je moet naar alle kanten kijken. Plots een electriciteitspaal in het midden van het voetpad of een ander obstakel. Waar ikzelf, 1.90, het meeste last van heb, zijn de te lage luifels van allerhande kraampjes. Een pet op je hoof biedt niet enkel bescherming tegen de zon.

Terug
Bovenaan Onderaan