Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Over 6 weken ga ik voor het eerst in ruim 5 jaar weer naar Thailand, Bangkok,Pattaya en Krabi om precies te zijn.
Ik vraag me voornamelijk af wat momenteel de prijzen zijn in Pattaya ST en LT, ik ga meestal al niet voor het lekkerste wijf in een a gogo.
omdat je daar jaren geleden al goud geld voor kwijt was.
Maar voor een leuke bargirl of op TF wat zijn in 2025 de gemiddelde prijzen, en is het tegenwoordig gebruikelijk te onderhandelen of staat bij de meeste de prijs vast en lopen ze anders boos weg?

Over 6 weken ga ik voor het eerst in ruim 5 jaar weer naar Thailand, Bangkok,Pattaya en Krabi om precies te zijn.
Ik vraag me voornamelijk af wat momenteel de prijzen zijn in Pattaya ST en LT, ik ga meestal al niet voor het lekkerste wijf in een a gogo.
omdat je daar jaren geleden al goud geld voor kwijt was.
Maar voor een leuke bargirl of op TF wat zijn in 2025 de gemiddelde prijzen, en is het tegenwoordig gebruikelijk te onderhandelen of staat bij de meeste de prijs vast en lopen ze anders boos weg?
Lastige vraag omdat er veel antwoorden zijn...zoiezo doen de dames tegenwoordig liever st.!
Tf en tinder is dan tussen 1000 en 1500..meestal 1200.
Beachroad tussen 800 en 1500 plus hotel in de buurt 300
Buitenbarren zoals treetown, boomerang,,pothole,,soi honey,,etc.
St 1500 lt 3000. Barfine tussen 300 en 600
Soi 6 st tussen 1000 en 1500 plus kamer boven..barfine is tussen 300 en 600.
Clubs heel divers..gemiddeld barfine 1000 tot 2500
.st 2000 tot 8000. Lt geen flauw idee.
Discotheek gratis tot 1500 st
Welke tijd van het jaar ,hoe zie je eruit,,willen ze eigenlijk niet maar gaan puur voor drank, ,hoe laat is het...dat zijn dingen die de prijs bepalen.
Zelf warm ik op in clubs en neem er dan een mee vanuit myst of insomnia of buitenbar..
Maar de helft van de reis ga ik met vaste dames en die betaal ik 2000 voor de nacht plus eten en drinken
De dames vinden de clubs ook leuk voor we naar de kamer gaan.
Dit zijn mijn bevindingen van 2 weken terug..ik ga half maart weer maar dan zullen de prijzen hetzelfde zijn denk ik..
Wat geilegerard ooit zei dat klopt.
Als er weinig toeristen zijn dan gaat de prijs daar omhoog terwijl wij in Nederland de prijs dan laten zakken
Zij denken dan waarschijnlijk als ik dan eindelijk 1 customer heb dan maar gelijke meer vragen terwijl als ze de prijs normaal zouden houden gaan ze vaker mee.
Het is maar hoe je het bekijkt.

Terug
Bovenaan Onderaan