Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou Patts, 3 maanden doe ik pas sinds ik gepensioneerd ben. Toen ik werkte ook slechts 2 weken.
En Marco, ik heb zojuist nog bij een barretje bij Vegas complimenten gekregen voor mijn uitspraak van het Thais. Chat maak zei ze. Ze geloven vaak niet dat ik niet in Thailand woon. Ook al omdat ik wat Isaan spreek.

Super, ik ben jaloers. Ik ben er een keer op 20 geweest, maar altijd maar 1 weekje (helaas). Mijn thuissituatie laat het niet toe om langer te gaan (ben al lang blij dat ik mag gaan).
Weekje kan genoeg zijn als je alles eruit haalt.
Ik ga meestal 3 of 4 weken ..
Na 3 weken wil ik wel weer naar huis .
Maar als ik dan een maand thuis ben dan wil ik weer terug.
Pattaya addicted...the story of my life.
Volgende keer ga ik helft jomtien en helft pattaya doen.
Misschien dan wat langer want jomtien is veel rustiger dan pattaya.

Je kan nu 2 maanden zonder visa verblijven.

Weekje kan genoeg zijn als je alles eruit haalt.
Ik ga meestal 3 of 4 weken ..
Na 3 weken wil ik wel weer naar huis .
Maar als ik dan een maand thuis ben dan wil ik weer terug.
Pattaya addicted...the story of my life.
Volgende keer ga ik helft jomtien en helft pattaya doen.
Misschien dan wat langer want jomtien is veel rustiger dan pattaya.

Je kan nu 2 maanden zonder visa verblijven.
Het is voor mij genoeg. Om eerlijk te zijn ben ik er na een week wel klaar mee. Ik probeer alles eruit te halen. Toch loopt de week altijd anders dan ik gepland had. De laatste keer alles goed uitgezocht, plannen gemaakr, veel dingen opgeslagen van Pattaya Addicts, zat in allerlei Line groepen. Maar ja, dan kom je daar na een paar dagen iemand tegen (dame) en kan de planning zo de prullenbak in. Ik ga begin volgend jaar weer boeken voor oktober.

normaal gesproken kan je dat bij een immigration office tegen een kleine vergoeding voor 30 dagen verlengen. Overigens was het nooit probleem als je een overstay had, dan betaalde je vaak een bepaald bedrag per dag dat je langer bleef.

Ik heb wel eens een overstay van 60 dagen gehad, betaalde ik toen 6000 bath voor op Don Muang. Maar dat is al een tijdje geleden

normaal gesproken kan je dat bij een immigration office tegen een kleine vergoeding voor 30 dagen verlengen. Overigens was het nooit probleem als je een overstay had, dan betaalde je vaak een bepaald bedrag per dag dat je langer bleef.

Ik heb wel eens een overstay van 60 dagen gehad, betaalde ik toen 6000 bath voor op Don Muang. Maar dat is al een tijdje geleden
Tegenwoordig gaan ze daar iets strenger mee om. Bij immigration in BKK int airport staat een heel groot vloerbord met daarop elde sancties bij overstay. Ik meen mij te herinneren dat je bij overstay een boete betaald en dat je afhankelijk van de overstay tijd een x aantal jaren niet welkom bent in Thailand.

Terug
Bovenaan Onderaan