Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben benieuwd hoe het voor mij gaat lopen, belgische vriendin wil perse mee. Ze is ook nie vies van een extraatje en ze gunt me ook wel wat. Benieuwd hoe de locale grietjes hier mee omgaan 😀😂
Na ontelbare soloavonturen nu eens als koppel.

Na paar dagen bkk, gisteren weer in Pattaya beland. Eerste indruk, druk op straat, niet zo druk in de barren/ gogo's. Leuke avond gehad in skyfall, ook niet erg druk maar enkele topmeiden. Wordt vervolgd

Dit is dus precies wat ik van iedereen hoor. Als wandelaar is daarom Pattaya echt een paradijs. Een overvloed aan meiden en locaties en dus relatief weinig concurrentie..
Begint ook langzaam een nieuwe trend te ontstaan waarbij dames toch voor iets meer serieus gaan. Eigenlijk zoeken ze dus gewoon partner + visa en een oneway ticket uit Thailand.. juist omdat dus veel meiden amper wat verdienen.

Dame uit een agogo die ik ken komt 50% van haar drankjes te kort... Zo rustig is het. En het is high season!

XS? Pinup? Chick? Opium? Allmaal vermijden als de plaag!

Ja @Volmer heeft gelijk qua looks... maar het zijn eerste klas ripoff joints!
Hou rekening met MINIMAAL 3K shorttime en een barfine van minimaal 2K
Verhalen elders zijn dat je ook nog eens minimaal 5 ladydrinks moet doen (reken 5x200THB minimum)

Zit je op 167 euro (6k THB) voor shorttime.

* Bovenstaande geldt trouwens ook voor Palace/Shark/Bliss/Lighthouse van de ANDERE Franse groep in Pattaya

Klopt ..maar het ging over drukte en niet over prijzen..drukker wordt het niet .nergens hooguit baccara...
Voor goedkoper moet je naar soi 6.7.8 of treetown en lk metro..
Walking street wordt zoiezo minder..na insomnia alles india en Pakistan...over paar jaar is alles india in Walking street en de thai laat het gebeuren zoals Nederland het laat gebeuren dat het land wordt overgenomen door de moslim.

Ga maar eens naar xs of pin-up club beter wordt het niet in ws..mijn mening dan.
Vandaag naar pin-up geweest, niet leeg maar ook zeker niet vol. Nieuwe Shark redelijk vol, opium vrijwel leeg, fahrenheit 3 klanten, lighthouse leeg. Voor een hoogseizoen is het errug rustig. Beerbarcomplex treetown en myst, nauwelijks klanten. Nu is zondag niet de drukste dag, maar vind het wel opvallend rustig. Wel een overvloed aan dames in de gogo's. Ik vind het verder prima dat het niet zo afgeladen vol is, alleen opvallend. Maar misschien komt volgende week wel de invasie, wie weet🤪

@goro ja zoals gezegd het is momenteel huilen...
Hoor net van een Agogo eigenaar.. bijna geen aziaten. Wel veel "farang" en dames die nu al 8k (!!!) vragen voor longtime..

Typisch Thailand. Geen klanten dus de prijzen gaan omhoog...

Terug
Bovenaan Onderaan