Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNa paar dagen bkk, gisteren weer in Pattaya beland. Eerste indruk, druk op straat, niet zo druk in de barren/ gogo's. Leuke avond gehad in skyfall, ook niet erg druk maar enkele topmeiden. Wordt vervolgd
Ga maar eens naar xs of pin-up club beter wordt het niet in ws..mijn mening dan.Na paar dagen bkk, gisteren weer in Pattaya beland. Eerste indruk, druk op straat, niet zo druk in de barren/ gogo's. Leuke avond gehad in skyfall, ook niet erg druk maar enkele topmeiden. Wordt vervolgd
Vandaag naar pin-up geweest, niet leeg maar ook zeker niet vol. Nieuwe Shark redelijk vol, opium vrijwel leeg, fahrenheit 3 klanten, lighthouse leeg. Voor een hoogseizoen is het errug rustig. Beerbarcomplex treetown en myst, nauwelijks klanten. Nu is zondag niet de drukste dag, maar vind het wel opvallend rustig. Wel een overvloed aan dames in de gogo's. Ik vind het verder prima dat het niet zo afgeladen vol is, alleen opvallend. Maar misschien komt volgende week wel de invasie, wie weetGa maar eens naar xs of pin-up club beter wordt het niet in ws..mijn mening dan.