Zo en los van de algemene info...
Dag 1: Aangekomen op donderdagavond en eerste avond de gogobar's in Walking street bekeken. De hele straat lag nog open maar het opnieuw bestraten lijkt wel progressie te maken. Wel viel dus op dat er veel gogobars gensneuveld zijn.
o.a. Pepermint, Taboo, Sugarbaby, Airport, Panda allemaal dicht. CrazyHouse heeft een nieuwe eigenaar (Pacha nu).
Zelfs in de zijstraten waren er veel dicht. Eigenlijk was alleen SHARKS (hernieuwd) open samen met Dollhouse. Maar ElectricBlue, Whatsup, Imagine, Beavers allemaal (nog) dicht of permanent gesloten.
Pinup is duidelijk de top3 gogo. Veel dames (100) en klanten. Ondanks dat het vloeroppervlakte kleiner is gemaakt.
Tantra bezocht en veel nieuwe dames hier. Windmill bezocht en op halve bezetting (bovenverdieping vaak dicht) mist deze toch de oude vibe.
UIteindelijk een freelancer naar hotel laten komen voor 1500 ST en me daarmee vermaakt. Deze doofstomme freelancer is best schattig en ging absoluut vol gas!
Dag 2: Rest van de stad bezocht en toen viel wel erg op hoe vervallen alles is. Geen toerisme merk je aan alles. Minder verkeer maar ook geen street vendors meer. Mijn kapsalon was dicht (soi14) en mijn laundry dame (soi 15 bakou) was ook weg. Net als de dame waar ik altijd fruit kocht (2nd road, soi14). Kiss Food was altijd 24/7 open maar is nu tussen 1am en 8am dicht. Savonds weer zelfde rondje Walking street en LK Metro gedaan. Het blijft een hit or miss. Veel tokos hebben geen klanten en ineens loop je ergens langs en zit het er vol. KINK blift de nummer 1 gogo in LK Metro. Thats for sure. Dames bij Queens vielen erg tegen tenzij je van iets ouder en voller houdt.
Avond afgesloten met een MILF voor ST. 1200 en was goed maar ging wel erg op de automatische piloot..
Dag 3: Ook even iBar aangedaan en viel nu wel erg op hoe anders het publiek is. Veel freelancer hier 40+ en zag bv een dame daar elke avond die voorheen in Soi New Plaza werkte. Avond afgesloten met LT Freelance dame.. 2K schade
Aangezien ik dag 6 ziek werd (griep) de vakantie verleng met 6 dagen. Eigenlijk zijn alle dagen hetzelfde dus zal ze niet allemaal herhalen
Globale daginvulling hier
10u wakker en ergens eten. Vaak richting Soi Bakou. Hunrgy Hippo en Cafe Patini samen met Kiss food waren the breakfast places. Zeker omdat je dan nog een beetje variatie hebt
11u Bak koffie scoren bij Cafe Amazon (55b) en terug naar hotel
14u Weer ff rondje doen rond LK Metro en eventueel kort bezoekje richting Soi6 die dan begint te ontwaken
16u Tijd voor powernap!
18u Richting TreeTown of Soi Bakou voor eten. Vooral begin van TreeTown heeft wat goeie tentjes zitten. Hotdog voor 80b is natuurlijk prima te doen. Daarna drankje Treetown en vervolgens richting LK Metro en Walking street
00u Richting hotel en via line een freelancer piepen om de dag af te sluiten. Via Thaifriendly is er ZAT keus