meer opties dan bvb een Nederlandse bank. zo heb je de mogelijkheid om je creditcard te bevriezen als je hem niet gebruikt
Dat kan in Nederland ook hoor, maar het is hier inderdaad wel zo dat als je je kaart "bevriest" alle kosten gewoon doorlopen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmeer opties dan bvb een Nederlandse bank. zo heb je de mogelijkheid om je creditcard te bevriezen als je hem niet gebruikt
Uur Met western Union binnen 30 minuten. 2 jaar geleden uit noodzaak gebruik gemaakt van WU, aangezien mijn bankpas door de ATM was ingeslikt.Nog nooit issues gehad.
En geld naar Thailand sturen gaat nu echt in een paar uur (max). Bovendien is de koers daar vaak beter
ik vermijd Pattaya.Als jullie een vakantie Thailand boeken, hoelang verblijven jullie dan in Pattaya? Gaan jullie meerdere keren tijdens een periode van bvb 1-2maanden in Thailand naar Pattaya, of boeken jullie aan een stuk door? Wat is aan te raden?
Koh Samui is ook leuk, een heel andere vibe dan Pattaya of Phuket,ben van plan om volgend jaar 2maanden ri Thailand te gaan, en zat te kijken naar een aantal opties. Bangkok, Phuket en Pattaya zijn denk ik voor mij de hoofd bestemmingen tijdens die reis, maar zat er aan te denken om daar tussen het een en ander af te wisselen. Om zo toch nog een beetje diversiteit in de vakantie te hebben.
Koh Larn, is leuk voor een dagtrip of overnachting (of 2/3). Zie deze video van CBmedia, overnachting inclusief motorfiets huur.ik kwam van de week wat vlogs tegen over Koh larn, dat ziet er ook goed uit moet ik zeggen, hoewel koh Samet ook top is voor de rust.
De periode waar jij gaat is hoog seizoen in thailand omdat het niet zo warm is. Juni of net na Augustus heb je wel tickets rond de 600Weet niet wat de normale prijzen zijn in juni (ga zelf enkel van sep tot apr)maar 1200€ is best veel ,nu ben ik zelf ook al 1maand de prijzen voor dec tot Jan 5 weken in het oog aan het houden en deze zijn ook wel duur .
Vroeger voor corona boekte ik voor een dikke 500 € (Europese of Arabische maatschappij)en nu moet ik goed zoeken voor rond de 1000€ te zitten .
Zijn er nog die dit ondervinden?
Finair bied aan voor 760 € maar vertrouw deze maatschappij niet echt (denk dat deze zoals Turkish zijn en vluchten aflassen)heeft iemand ervaring met finair laatste jaar ?
Vroeger voor corona boekte ik voor een dikke 500 € (Europese of Arabische maatschappij)en nu moet ik goed zoeken voor rond de 1000€ te zitten .
Zijn er nog die dit ondervinden?
Finair bied aan voor 760 € maar vertrouw deze maatschappij niet echt (denk dat deze zoals Turkish zijn en vluchten aflassen)heeft iemand ervaring met finair laatste jaar ?
De situatie rond het weekend, lijkt er beter uit te zien, dan overige dagen.Als ik zo die filmpjes bekijk (paar dagen geleden) van walking street dan blijf ik lekker thuis...leeg en donker..
Volgend jaar hopelijk beter daar.
Lk metro wel wat beter gelukkig dus het gaat de goede kant op
Kan je iets aanraden in Phuket waar je Muay Thai kan lessen? Ik las iets over een Fightstreet daar ook. Idealiter iets in de buurt van Patong Beach.Mwah. Ik vond Pattaya maar een smerige bende vooral de stranden en het gore riool,de Aldi van Thailand zeg maar goedkoop en weinig kwaliteit .
Phuket diverse keren geweest veel mooiere stranden en betere kwaliteit dames zie Kata , Karon Beach etc etc zijn gewoon witte Bounty stranden geweldig mooi,
Phuket is zoveel mooier dan Pattaya en is zeker veel mogelijk ook het uitgaansleven , je moet even wat tijd investeren en niet alleen de bekende forums volgen,
Ik neem altijd een locale dame in dienst voor een week die brengt met de auto naar alle mooie plekken en hot spots ik verblijf meestal een week of 6 in Phuket dit combineer ik met Muay Thai trainen. Het is wel zo als je er een beetje goed en verzorgd uitziet heb je meer succes bij de dames dan als een dikke smerige farang want daar hebben de dames vaak een hekel aan, dan hoor ik van mannen dat de dames tegen vallen maar dat ligt ook heel veel aan hun zelf.
Money talks niet altijd heb vele Thaise dames mannen kompleet zien negeren als ze het niet aan staat...