Recensie Patricia, Alkmaar ,Achterdam 3/5 k1 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was vroeger vaste klant, totdat ze haar borsten liet oppompen.
Siliconen zijn niet aan mij besteed.
Ze heeft ook nog een tijdje in de Geleenstraat gewerkt.
Oude Hookers recensies staan hier gearchiveerd:

Laatst bewerkt:
Ik hou er ook niet van. Leidt ook niet tot betere verdiensten omdat de meerderheid van de mannen er niet van houdt. Hoor dat sommige dames ook weleens zeggen, dat de meeste klanten dat niets vinden.

De Patricia die vandaag vanaf 16:00 vooraan in de straat (D2) zit met mooie en behoorlijke siliconen tieten, veel tattoo's en het en der een piercing, de Patricia uit dit draadje? Ze noemde zich in ieder geval wel zo. Had een roze setje aan.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ah, ik dacht eerder dat het een andere dame betrof, maar zij ziet er qua looks (voor mij) erg goed uit. Ik kon het ook niet nalaten om even binnen te stappen.

Ze is in communicatie inderdaad erg passief, maar kwam wel iets los aan het einde van mijn bezoek. De seks is daarentegen wel erg goed. Ze heeft denk ik een behoorlijk vast repetoir, maar dat doet ze wel erg goed (trekken, pijpen, neuken).

Iemand een idee of pzc een optie is bij haar? (voor mij not done om daar tijdens een eerste ontmoeting al over te beginnen, ook gelet op de passiviteit qua communicatie)

Hoe laat startte ze haar werkzaamheden gisteren?
Ik heb haar vorige week ontmoet, maar ook een aantal keer voor niets naar Alkmaar gereden (omdat ik gelet op prive om 17:00 alweer moet vertrekken bij de Dam).

Ik ga bijna denken dat vrijdag haar vrije dag is. Vanmiddag laat geen Patricia, vorige week vrijdag zelfde tijdstip ook al niet.

Wie weet morgenavond.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan