Voor het weekend heb ik haar nog niet gezien.
Zal zeker leuk zijn als ze der weer is!
Zal zeker leuk zijn als ze der weer is!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk was er een weekje terug rond 21.00 volgens mij, maar zag haar gisteren ook staan rond 16.00.Werkt ze ook in de middag of alleen in de avond/nacht.
Hoop haar (of Zlatina) morgen overdag met een bezoekje te kunnen vereren.
te veel voor die niet goed genoeg zijn, en genoeg voor die het wel zijnKost de meisjes daar
Je komt in ieder geval vaak genoeg op de Dam (2x per week volgens mij of meer), dus zou zomaar kunnen dat we je daar zien liggen in een slaapzakJa dat klopt. Ik gun het alle dames dat ze maar goed mogen verdienen.
Volgende keer komt het wel goed , ga wel met mijn slaapzak voor haar deur liggen..
Kan ik me voorstellen..heb ook alweer zin in haarzag dat de blonde mollige Roemeense idd weer terug was gisteren op 27 k2 daar kom ik ook wel eens als ik zin heb in een dikke reetJa op de Kamer van Elena nr11 k2
Ze stond te pronken ik kon de verleiding niet weerstaan!
Ja die heeft me een paar behoorlijk forse billen inmiddels!Kan ik me voorstellen..heb ook alweer zin in haarzag dat de blonde mollige Roemeense idd weer terug was gisteren op 27 k2 daar kom ik ook wel eens als ik zin heb in een dikke reet