Uiteraard zal hij 3 november bedoelen, we moeten nu niet alles in het belachelijke trekken.Dan zijn de werken al lang afgelopen want vandaag is het 25 oktober ..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenUiteraard zal hij 3 november bedoelen, we moeten nu niet alles in het belachelijke trekken.Dan zijn de werken al lang afgelopen want vandaag is het 25 oktober ..
Dat was zo niet bedoelt van mij .. Ik wil hem niet in belachelijke trekken .Uiteraard zal hij 3 november bedoelen, we moeten nu niet alles in het belachelijke trekken.
Zal wel drie November zijn bij de staddiensten Antwerpen kunnen ze maar tot tien tellen vandaarDan zijn de werken al lang afgelopen want vandaag is het 25 oktober ..
als je tien minuten wenst te wandelen zijn er parkings genoeg in de buurt , er zijn mensen die klagen dat ze even tien minuten moeten wandelen ,maar ze wandelen aan de ramen soms wel een half uur rond voor ze ergens binnen stappenHopelijk vind ik morgenavond een parkeerplaats . Mijn afspraakje is al vastgelegd met mijn vaste dame .
Desnoods neem ik een ondergrondse parkeerplaats .als je tien minuten wenst te wandelen zijn er parkings genoeg in de buurt , er zijn mensen die klagen dat ze even tien minuten moeten wandelen ,maar ze wandelen aan de ramen soms wel een half uur rond voor ze ergens binnen stappen
Sorry, foutje. Volgende week vrijdag is het natuurlijk 3 november.Dan zijn de werken al lang afgelopen want vandaag is het 25 oktober ..
Dan is er ergens op het bord een tikfout gemaakt, op het internet vind ik 13 november.Sorry, foutje. Volgende week vrijdag is het natuurlijk 3 november.
daar duurt alles lang zal denk ik zo maar half jaar durenZe vernieuwen in het midden het fietspad, zowel de Oudeleeuwenrui als de Brouwersvliet komen aan de beurt. Zal dus nog wel een tijdje duren.
Ik denk dat het om een detail verschil gaat. Op internet gaat het waarschijnlijk over de totale werken, en op de borden alleen over de Oude Leeuwenrui. Die zullen aangepast worden als ze aan de Brouwersvliet beginnen, en daar geplaatst worden.Dan is er ergens op het bord een tikfout gemaakt, op het internet vind ik 13 november.
Of de tikfout is op internet.
Slim naar Antwerpen
www.slimnaarantwerpen.be
Is allemaal mogelijk. Ik zal in het weekend nog een goed op de borden letten. De vorige keer heb ik alleen even snel in het voorbij rijden gekeken.Op internet staat echt dat de totale werken tot in december duren, dat de leeuwenkuil tot 13 nov duurt. Mogelijk dat tot 3 november de werken (inclusief niet parkeren en een rijbaan minder) aan de kant richting Schelde zijn en na die datum de werken richting andere kant zijn.
Parkeren op de brouwersvliet is nog mogelijk?Is allemaal mogelijk. Ik zal in het weekend nog een goed op de borden letten. De vorige keer heb ik alleen even snel in het voorbij rijden gekeken.
Wandelen buiten de brouwersvliet is soms ook gezond , of wandelen ze liever alleen in de schippersstraat heen en weer ?Parkeren op de brouwersvliet is nog mogelijk?
Dat is momenteel nog mogelijk. Tot ze daar aan de werken beginnen.Parkeren op de brouwersvliet is nog mogelijk?
Tot hoe laat rijden de trams of bussen ?Snap het parkeerprobleem niet zo.
Parkeer zelf altijd mijne wagen bij Décathlon parking Luchtbal.
Daar zijn honderden vrije parkings. Daarna ff met bus of tram de stad in. Kost bijna niets en duurt minuutje of 10. Scheelt heel veel stress en ergernis!
de laatste tram halte Noorderplaats vertrekt zo rond 0:51... richting P&R luchtbalTot hoe laat rijden de trams of bussen ?
Iedere zijn keuze daar in . Parkeer liever in de buurt. Desnoods gebruik ik ondergrondse parkeergarage . Het zal vanavond wel druk zijn in het Schipperskwartier . Morgen moeten de meeste mannen niet werken.de laatste tram halte Noorderplaats vertrekt zo rond 0:51... richting P&R luchtbal
Het is dan 1 november en dat is een betaalde feestdag.Waarom niet?
Omdat 1 november een feestdag is.Waarom niet?
Allerheiligen. In (nagenoeg) heel Europa een feestdag, behalve in Nederland, zoals met meerdere feestdagen.Wat voor feestdag dan?
Bijkomen van Halloween?
Ik heb nooit stress ivm het parkeren. Ik weet altijd wel een plaatsje te vinden.Scheelt heel veel stress en ergernis!
Dus vermoed ik dat het vanavond druk zal zijn in Schipperskwartier .. En morgen waarschijnlijk ook .Allerheiligen. In (nagenoeg) heel Europa een feestdag, behalve in Nederland, zoals met meerdere feestdagen.
Ik heb nooit stress ivm het parkeren. Ik weet altijd wel een plaatsje te vinden.
Bestaat al veel langer dan dat lullige halloweenWat voor feestdag dan?
Bijkomen van Halloween?
Das België reken daar maar drie weken extra bij. Ze zijn daar niet zo snelVolgens de borden duren de werken t/m volgende week vrijdag 3 oktober.