@Ericcire , er zijn veel manieren om klaar te komen!
Mijn bijdrage gaat inderdaad over het ontvangen van orale seks, om in te spelen op de bestaande discussie.
De meerderheid van de vrouwen komen enkel klaar bij stimulering van de clitoris, er zijn zelfs mensen die geloven dat een orgasme door penetratie een mythe is. En dat is het niet!
Dat vaginaal klaarkomen is wel wat complexer dan gewoonweg een standaard penetratie. Dat is een redelijk technisch ding, of je moet gelijktijdig de clitoris stimuleren zoals je aanhaalt, met een Hitachi bijvoorbeeld (een elektrische tandenborstel doet het ook prima) maar dan is het ook niet echt een vaginaal orgasme.
Voor mij maakt het in ieder geval niet uit of je nu groot of kleiner geschapen bent, het "plekje" zit helemaal vooraan in de vagina. Wat ik wel nodig heb, is tempo! Bij langzame penetratie mag je heel erg lang doorpompen, ik zal eerder droog worden dan klaarkomen.
Daar knelt het schoentje meestal, er zijn maar weinig mannen die een hoog tempo lang genoeg kunnen aanhouden zonder zelf klaar te komen.