Orgasmes dames welke manier

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na 25 jaar een enige en dezelfde dame te hebben gehad, ben ik ook blij om iets nieuws te mogen leren/proberen. We waren nogal traditioneel zeg maar 🙈
Ja! Had precies hetzelfde! De sex was absoluut geweldig... maar je weet beiden zo goed hoe je de ander kan opwinden... dat voor je het weet je weer precies dezelfde dingen doet! Heerlijk om mekaar zoveel genot te geven, maar je leert niks nieuws over jezelf of je partner...

Iemand wel eens gehad...(of de dames zelf), dat een dame in huilen uitbarstte nadat ze klaarkwam?..
Heb dat meerdere keren gehad bij een scharreltje een jaar of 3 terug.. Die eigenlijk met 23 jaar nog niet echt bedreven was in de liefde
En om gelijk jullie uit de droom te helpen.. (ik weet wat jullie gaan schrijven)
Blijkbaar niet omdat mijn optreden niet als bar en bar en barslecht werd ervaren..
Dit was overigens wel nadat ik haar lang liggen beffen had.. En vervolgens zonder waarschuwing op neuken overging..
Schrok me kapot de eerste keer met der.. Was blijkbaar een stortvloed van emotie die vrijkwam..
Strange..

@Ericcire , er zijn veel manieren om klaar te komen! ;) Mijn bijdrage gaat inderdaad over het ontvangen van orale seks, om in te spelen op de bestaande discussie.
De meerderheid van de vrouwen komen enkel klaar bij stimulering van de clitoris, er zijn zelfs mensen die geloven dat een orgasme door penetratie een mythe is. En dat is het niet!

Dat vaginaal klaarkomen is wel wat complexer dan gewoonweg een standaard penetratie. Dat is een redelijk technisch ding, of je moet gelijktijdig de clitoris stimuleren zoals je aanhaalt, met een Hitachi bijvoorbeeld (een elektrische tandenborstel doet het ook prima) maar dan is het ook niet echt een vaginaal orgasme.

Voor mij maakt het in ieder geval niet uit of je nu groot of kleiner geschapen bent, het "plekje" zit helemaal vooraan in de vagina. Wat ik wel nodig heb, is tempo! Bij langzame penetratie mag je heel erg lang doorpompen, ik zal eerder droog worden dan klaarkomen.
Daar knelt het schoentje meestal, er zijn maar weinig mannen die een hoog tempo lang genoeg kunnen aanhouden zonder zelf klaar te komen.
Khoop da ik het goed deed bij onze date

Ooit heb ik een dame gehad die klaar kwam en zo hard in haar arm beet dat ik warempel dacht dat ze er een stuk ging uit beiten
Ja! Ook een keer gehad!
Er stond een heuse bijtmark in m'n arm!

En zij bood daarna haar excuses aan... maar dat was eigenlijk helemaal niet nodig. Het was op dat moment het mooiste wat kon gebeuren!

Ook nog een keertje een dame die zo hard brûlde dat de geburen van 3 huizen verder het ook gehoord hadden denk. Ze schaamde zich er achteraf zelfs een beetje voor. Maar de blik van die dames vergeet ik nooit echt zo een blik van waaauuuw wat was dat. 1 vertelde me dat ze dat met haar vriend zelfs nog nooit had meegemaakt

De meeste van mijn privéleven orgasmen kunnen niet geclassificeerd worden als puur technisch of puur emotioneel.

Met klanten komt het tot nu toe voor dat 99% van de orgasmes technisch waren en het overgebleven 1% kwam doordat ik me op dat moment een beetje wiebelig voelde vanwege persoonlijke omstandigheden. Tijdens ongeveer de 1 in de 4 afspraken ben ik wel klaargekomen. Ik ben wel een "arbeidsintensieve" vrouw zowel in mijn privéleven en met scharrels/klanten. Zelfs als de man (of vrouw in mijn geval) de juiste plek of hoek vindt, zou hij of zij wel moeten doorgaan met die bepaalde herhalende beweging of methode voordat ik een orgasme uberhaupt kan benaderen. Je hebt dus een deel van het antwoord op de vraag waarom kan je met slechts 1 van de 4 klanten klaarkomen? Omdat de meeste mannen een afspraak van tenminste 2 uur nooit zouden willen doen. Mijn ogen dicht doen en aan Brad Pitt denken is ook geen oplossing. Kortom: ik heb de tijd wel nodig. 😄
Sommige mannen hebben ook hun tijd nodig hoor😉😁

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan