Voormalig lid 3992
Meubelstuk
- 2.871
- 16/10/21
- 5.448
Een befbezem noemden we dat in de jaren 80 toen iedere man er eentje probeerde te kwekenZeker als je beschikt over een snorretje
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen befbezem noemden we dat in de jaren 80 toen iedere man er eentje probeerde te kwekenZeker als je beschikt over een snorretje
Werkt nog steeds en terug hipEen befbezem noemden we dat in de jaren 80 toen iedere man er eentje probeerde te kweken
Of als je de juiste befskils hebtDe meeste van mijn privéleven orgasmen kunnen niet geclassificeerd worden als puur technisch of puur emotioneel.
Met klanten komt het tot nu toe voor dat 99% van de orgasmes technisch waren en het overgebleven 1% kwam doordat ik me op dat moment een beetje wiebelig voelde vanwege persoonlijke omstandigheden. Tijdens ongeveer de 1 in de 4 afspraken ben ik wel klaargekomen. Ik ben wel een "arbeidsintensieve" vrouw zowel in mijn privéleven en met scharrels/klanten. Zelfs als de man (of vrouw in mijn geval) de juiste plek of hoek vindt, zou hij of zij wel moeten doorgaan met die bepaalde herhalende beweging of methode voordat ik een orgasme uberhaupt kan benaderen. Je hebt dus een deel van het antwoord op de vraag waarom kan je met slechts 1 van de 4 klanten klaarkomen? Omdat de meeste mannen een afspraak van tenminste 2 uur nooit zouden willen doen. Mijn ogen dicht doen en aan Brad Pitt denken is ook geen oplossing. Kortom: ik heb de tijd wel nodig.
Naar ik aanneem tijdens het ontvangen van orale sex?Het oester standje, plat op mijn rug (met zicht op wat er gaande is!) waarbij ik geen spieren hoef te gebruiken is het meest effectief om tot een orgasme te komen. Heel mijn lichaam is dan ontspannen.
Is dat voor andere dames herkenbaar?
@Luna , @Belle , @JokePrive
En dat "oester standje" is ook visueel zéér stimulerend voor mannen! Love it!Het meeste werd al duidelijk gemaakt door andere dames hier, eentje die zeker niet over het hoofd mag gezien worden is geduld hebben. Iedere vorm van druk is nefast voor een orgasme! Ook tijdsdruk dus, al helemaal als je partner om de 30 seconden blijft herhalen "laat je maar gaan!" Dat interpreteer ik als "mijn geduld is op, kom nu meteen klaar" en dat heeft het averechts effect natuurlijk.
Voor mij is het ook van belang in welke positie ik mij bevind, het lukt beter als ik een minimum aan aandacht moet besteden aan mijn evenwicht. Dat komt erop neer dat ik tijdens facesitting bijna nooit tot een hoogtepunt kom, ik moet te veel bezig zijn met spieren controleren om mijn positie te behouden.
Het oester standje, plat op mijn rug (met zicht op wat er gaande is!) waarbij ik geen spieren hoef te gebruiken is het meest effectief om tot een orgasme te komen. Heel mijn lichaam is dan ontspannen.
Al een groot voordeel dat je een vriendin hebt waar je daar mag mee komen aanzetten. ik zou daar bij het vrouwtje niet moeten over beginnen om zo een speeltje of gelijk eender welk speeltje in huis te halen . En dit terwijl ik daar wel voor open sta. Dus aan de DVP's over laten maar moet zeggen dat dit in mijn wandel geschiedenis nog maar weinig voorgevallen is. Meestal loopt het zonder vlot genoeg om een bevredigende date mee te maken . maar zoals gezegd , ik sta er wel voor open en het zal wel eens lukken om hier mee aan de slag te gaan tijdens een date.Mijn vriendin is er trouwens geen fan van. Ze vindt het veel te intens. Maar het werkte wel.Hitachi Magic Wand - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
voor mij wel in ierder geval
Nu ze de trotse eigenaar is van haar definitieve rijbewijs komt daar mogelijks wel verandering in he.
Je deed geen thuisbezoek toch, jokkert.
Love it to enEn dat "oester standje" is ook visueel zéér stimulerend voor mannen! Love it!
Het oester standje love itHangt er van de vrouw af. Je verhoogt je kansen dat zij klaarkomt als je met haar communiceert over wat zij fijn vindt.
Ben er vandaag omgeweest blij gelijk een klein kind en een nieuw gevaar op de baan!Nu ze de trotse eigenaar is van haar definitieve rijbewijs komt daar mogelijks wel verandering in he.
Doe je goed.Ben er vandaag omgeweest blij gelijk een klein kind en een nieuw gevaar op de baan!
Ze weet niet waar mijn huis woont.Nu ze de trotse eigenaar is van haar definitieve rijbewijs komt daar mogelijks wel verandering in he.
Het oester standje, doggy en soms met cowgirl lukt het ook. Maar het meest intensief is wel vingeren op de G-spot maar blijkbaar is dit moeilijk voor velen te vinden en bij mij zit deze plek best diep dus langere vingers zijn wel nodig. En nee, je vingers a.u.b niet gebruiken alsof ze een schroevendraaier warenHet meeste werd al duidelijk gemaakt door andere dames hier, eentje die zeker niet over het hoofd mag gezien worden is geduld hebben. Iedere vorm van druk is nefast voor een orgasme! Ook tijdsdruk dus, al helemaal als je partner om de 30 seconden blijft herhalen "laat je maar gaan!" Dat interpreteer ik als "mijn geduld is op, kom nu meteen klaar" en dat heeft het averechts effect natuurlijk.
Voor mij is het ook van belang in welke positie ik mij bevind, het lukt beter als ik een minimum aan aandacht moet besteden aan mijn evenwicht. Dat komt erop neer dat ik tijdens facesitting bijna nooit tot een hoogtepunt kom, ik moet te veel bezig zijn met spieren controleren om mijn positie te behouden.
Het oester standje, plat op mijn rug (met zicht op wat er gaande is!) waarbij ik geen spieren hoef te gebruiken is het meest effectief om tot een orgasme te komen. Heel mijn lichaam is dan ontspannen.
@Ericcire , er zijn veel manieren om klaar te komen!
Daar knelt het schoentje meestal, er zijn maar weinig mannen die een hoog tempo lang genoeg kunnen aanhouden zonder zelf klaar te komen.
Zal ik onthouden voor de volgende afspraakHet oester standje, doggy en soms met cowgirl lukt het ook. Maar het meest intensief is wel vingeren op de G-spot maar blijkbaar is dit moeilijk voor velen te vinden en bij mij zit deze plek best diep dus langere vingers zijn wel nodig. En nee, je vingers a.u.b niet gebruiken alsof ze een schroevendraaier waren
Geen onverwachte verrassing ik uw bed, helaas!
Die laatste zin mag je me eens uitleggen Hoe gebruik je je vingers als schroevendraaiers? Een schroevendraaier roteert meestal met de klok mee maar hoe doe je dat met je vingers?Het oester standje, doggy en soms met cowgirl lukt het ook. Maar het meest intensief is wel vingeren op de G-spot maar blijkbaar is dit moeilijk voor velen te vinden en bij mij zit deze plek best diep dus langere vingers zijn wel nodig. En nee, je vingers a.u.b niet gebruiken alsof ze een schroevendraaier waren
Daar kan ik me wat bij voorstellen inderdaad. Even temporiseren moeten wij mannen vaak om niet te snel te komen.@Ericcire , er zijn veel manieren om klaar te komen! Mijn bijdrage gaat inderdaad over het ontvangen van orale seks, om in te spelen op de bestaande discussie.
De meerderheid van de vrouwen komen enkel klaar bij stimulering van de clitoris, er zijn zelfs mensen die geloven dat een orgasme door penetratie een mythe is. En dat is het niet!
Dat vaginaal klaarkomen is wel wat complexer dan gewoonweg een standaard penetratie. Dat is een redelijk technisch ding, of je moet gelijktijdig de clitoris stimuleren zoals je aanhaalt, met een Hitachi bijvoorbeeld (een elektrische tandenborstel doet het ook prima) maar dan is het ook niet echt een vaginaal orgasme.
Voor mij maakt het in ieder geval niet uit of je nu groot of kleiner geschapen bent, het "plekje" zit helemaal vooraan in de vagina. Wat ik wel nodig heb, is tempo! Bij langzame penetratie mag je heel erg lang doorpompen, ik zal eerder droog worden dan klaarkomen.
Daar knelt het schoentje meestal, er zijn maar weinig mannen die een hoog tempo lang genoeg kunnen aanhouden zonder zelf klaar te komen.
De vingers roteren met en tegen de klok. Je moet ook soms een schroevendraaier gebruiken om schroeven uit te draaien?Die laatste zin mag je me eens uitleggen Hoe gebruik je je vingers als schroevendraaiers? Een schroevendraaier roteert meestal met de klok mee maar hoe doe je dat met je vingers?
onverwachte verassing
7 letters |
TEFROSE |
8 letters |
CREMATIE |
14 letters |
LIJKVERBRANDING |
stoffelijk overschot en dus kan je ze beter zo niet aantreffen , blijft er nog veel over voor naast het huiselijk bed.
3 puzzelwoorden gevonden voor `Verassing`
7 letters TEFROSE 8 letters CREMATIE 14 letters LIJKVERBRANDING
De ratelschroevendraaier. pijnlijke toestanden mogelijkDe vingers roteren met en tegen de klok. Je moet ook soms een schroevendraaier gebruiken om schroeven uit te draaien?
Hahahaha oeps. Da zou pas een verrassing zijn, zo'n verassing in uw bed
3 puzzelwoorden gevonden voor `Verassing`
7 letters TEFROSE 8 letters CREMATIE 14 letters LIJKVERBRANDING
stoffelijk overschot en dus kan je ze beter zo niet aantreffen , blijft er nog veel over voor naast het huiselijk bed.