Ik wilde even zeggen dat 14cm gewoon een prima lengte is. En de meeste vrouwen, vermoed ik, vinden een groot formaat niet altijd leuk voor regelmatige seks. Ik heb 19cm aan pik en In de meeste gevallen hoor ik dat ie groot is. In sommige gevallen stelt het niets voor en hebben ze al een apparaat van 23+ cm gehad. Ik heb ook een keer bij een blowbang gestaan en ik was de grootste/langste. Op een gegeven moment kwam er een piepkleine witte jongen van 18 aanzetten met een lul dat 2x zo dik was en langer dan de mijne. Ja, ik voelde wel even dat de BBC illusie aan diggelen geslagen werd. Wat ik je wil meegeven is dat je formaat meestal niet belangrijk is en dat het belangrijker is dat je een plezierige bedpartner bent. Genoeg mannen met knoeperds die niet weten wat ze doen. Daarnaast is het voor een dvp wss juist fijner als je een kleiner formaat hebt want dat kost minder moeite om te incasseren
.
Ik herken wat je zegt over de Aziatische dames. In aardig wat advertenties kom je het tegen dat donkere mannen niet welkom zijn. Ik heb wel gemerkt dat het grotendeels ligt aan slechte ervaringen met en/of vooroordelen over(vaak ook gewoon voorkeuren) donkere mannen. In het geval van de dvp is het een manier om ermee om te gaan waar je veel over kunt discussiëren want als deze dames een vervelende witte Nederlander meemaken gaan ze niet alle witte Nederlanders weren. Maar het is hun goedrecht(gelukkig) en eigenlijk helpen ze jou om je geld goed te besteden bij anderen die je wel welkom heten. Dat is eigenlijk ook wel aardig en een goede service. Genoeg Aziatische dames die gemanierde klanten graag welkom heten.
Lang verhaal kort: niet te persoonlijk opvatten en verder gaan met je leven. Als ze dit doen met jou omdat je zwart bent dan doen ze het met tig anderen die ook zwart zijn. Dus je bent hierin niet alleen. Dit maken Arabisch uitziende mannen soms ook mee omdat dvp het idee hebben dat ze respectloos omgaan met vrouwen.
Ik heb hier ook last van. Het is wel leuk om langs de ramen te lopen maar het maakt me niet geil. Het is te mechanisch, koud en onpersoonlijk voor mij. Veel van de dames vervelen zich dood en zitten op hun gsm. De sfeer van de straten zijn vaak ook grimmig, een bijtende pislucht hangt er en er is naar mijn mening niks sexy aan. Zelfs als ik botergeil van huis vertrek krijg ik het niet omhoog bij een dvp. Er is maar 1x geweest dat ik langs een raam liep en een dvp zag waarvan ik vond dat ze knap was. Helaas had ze haar laatste klant en ging ze daarna naar huis. Ik heb haar overigens nooit meer gezien daarna in de straat.
Mijn oplossing was experimenteren met meer persoonlijke of besloten situaties zoals thuisontvangst, erotische massages, erotische cinema of een dvp naar mij toe te laten komen. Ik merk dat de service ook 10x beter is en de dames werken in betere omstandigheden(voor zover ik dat kan beoordelen)
Het kost wat meer maar deze dames zijn het dubbel en dwars waard. Ik heb hele leuke herinneringen overgehouden hieraan en de ramen bezoek ik sporadisch als ik even wil kijken of er iemand tussen staat die mij over de streep kan trekken. Dit is al jaren niet meer het geval. Ik heb namelijk vrij snel ontdekt dat het mij beter ligt als een vrouw uit zichzelf initiatief toont dus het hele pay to play concept ligt mij niet.
Ik had mij ook verdiept in hoe dvp hun werk ervaren in het buitenland en het beeld dat geschetst werd was zeer triest. Ik stond daardoor ook stil bij hoe het hier in NL is. Daarnaast kwam barbie(samantha) vandaag ook in een item naar voren om te spreken over hoe ze misbruikt werd door haar pooiers en gedwongen werd om dat werk te doen. Als je dan bedenkt dat er vast gasten hier zijn die haar bewust opgezocht hebben en wss niet wisten dat de situatie zo nijpend was... Ik zou niet aan haar lijden bijgedragen willen hebben en dat op mijn geweten hebben.
Daarom besloten vaker naar erotische cinema's te gaan omdat je daar echt liefhebbers van seks tegenkomt. Die doen dat echt voor hun plezier en vrijwillig. Enige wat je moet doen is entree betalen en je netjes gedragen. De bezoekers doen dat met een enthousiasme en overgave die je niet gauw bij een dvp zal vinden. Enige risico is dat je niet altijd weet wanneer deze dames er zijn en of ze jouw type zijn.