Hier bijvoorbeeld een handige site: https://condomerie.com/nl/condooms-op-maatJe kunt toch zo de diameter even opmeten..
Op internet staat dan pressies welke maat condoom je nodig heb.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHier bijvoorbeeld een handige site: https://condomerie.com/nl/condooms-op-maatJe kunt toch zo de diameter even opmeten..
Op internet staat dan pressies welke maat condoom je nodig heb.
Tijdsdruk. Ook een factor die ervoor kan zorgen dat de opwinding verdwijnt. Ik heb wel eens dat het bezoek ongelofelijk leuk is. En de tijd voorbij vliegt met bespreken van allerlei dingen. Vervolgens blijft er te weinig tijd over om nog uitgebreid sex deel te hebben. Misschien toch nog een uurtje extra. Maar voordat je het weet ben je dan een halve dag op bezoek. En aangezien ik net flink wat schade aan m'n auto heb …..Zoveel factoren die kunnen meespelen waardoor opwinding weg is....
Ik heb persoonlijk geen moeite om sex te hebben, of om uberhaupt opgewonden te raken.
Soms speelt vermoeidheid een rol, of denk je toch ergens anders over na.
Zo was bij mij een keer onverwachts de opwinding weg, omdat ik schrok van een actie in bed van een inmiddels ex-vriendin. Ik zou hier normaal niet de opwinding door verliezen, maar op dat moment was het even over.
Liet ze een scheet?Zo was bij mij een keer onverwachts de opwinding weg, omdat ik schrok van een actie in bed van een inmiddels ex-vriendin.
ik wist dat zoń reactie ging komen.. de vraag was alleen van wieLiet ze een scheet?
Gelukkig maar dat -tenminste als je een mooie, goedverzorgde penis hebt- de meeste DVP's helemaal geen probleem hebben met pzc. Integendeel!
Precies dat!Wat bedoel je met "mooie, goedverzorgde penis"? Dat hij gewassen is en geen wondjes, infecties enz. vertoont? De twee keren dat ik bij een DVP ben geweest, heb ik me telkens een paar uur daarvoor uitgebreid gedoucht en verse kleren aan getrokken. Ik ben van plan dat ook bij de volgende bezoeken te doen.
Goede tip! Dat ga ik ook maar eens proberenEn schoon ondergoed aan...
Netjes geschoren. Zorg wel dat je dat minstens 24 uur op voorhand doet, zodat je geen kleine huidwondjes hebt... gevaarlijk tijdens de penetratie. Na het scheren (en eerst goed laten drogen!) gebruik ik altijd een hydrerende creme (nivea of iets dergelijks)
En dan... voor het bezoek grondig douchen! En schoon ondergoed aan...
Pik en ballen zijn volledig geschoren. De rest is dus getrimd."Netjes geschoren": bedoel je dan werkelijk "zo kaal als van een pre-puberale jongen"? Of mag het ook wel met wat schaamhaar, maar dan getrimd?
Precies! Zo kan zij naar hartelust likken en zuigen!Same here..
Vind ikzelf het netste.
Alles wat de dvp in haar mond kan/moet nemen moet zonder haar zijn. Wij hebben ook liever een haarloze poes.
Helemaal kaal, dan lijk je wel een ventje van 12Helemaal kaal, dat vind ik mooi.
De dames geven altijd mooie reacties.
Soms wordt mijn slappe niet stijf, vind ik geen probleem.