Opsporing verzocht. Overval op 2 prostituees in Rijswijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, we weten het gemiddelde niet, maar er zijn hier mensen, die wel het gemiddelde beweren te kennen.
Overigens gaat het hier aardig offtopic.

Omdat de meesten al 200 p/u vragen kom je op 1000 p/d.
Die half uur wandelaars worden aangevuld met soortgenoten
Van een columbiaanse gehoord dat ze er 15 per dag binnenharkte.En dat was een lelijke die ik nog niet met betaling deed!

On topic:

Een vaste liet me een opname zien waarbij bij het verlaten van een wandelaar bij een dvp afscheid werd genomen. Ze maakte de deur open om hem naar buiten te laten. Vervolgens stormde zijn metgezel naar binnen. De dvp werd de kamer ingesleurd waarna ze het filmpje stopte. Ze vertelde mij dat ze vermoord is geworden.. Nu ben ik niet zo goedgelovig als het over DvP gaat. Maar toch.
Ze hebben onderling groep aps
Oja, de overvallers waren van het type wat bij aanvang ook al genoemd werden

Zo en nu weer aan mijn lijf werken

Van een columbiaanse gehoord dat ze er 15 per dag binnenharkte.En dat was een lelijke die ik nog niet met betaling deed!

On topic:

Een vaste liet me een opname zien waarbij bij het verlaten van een wandelaar bij een dvp afscheid werd genomen. Ze maakte de deur open om hem naar buiten te laten. Vervolgens stormde zijn metgezel naar binnen. De dvp werd de kamer ingesleurd waarna ze het filmpje stopte. Ze vertelde mij dat ze vermoord is geworden.. Nu ben ik niet zo goedgelovig als het over DvP gaat. Maar toch.

Als ze vermoord was dan kon ze het je niet navertellen maar ik neem aan dat ze een andere dvp bedoeld. Waar is het voorval gebeurd hier of in een andere land? Als het in Nederland was gebeurt dan zou het op opsporing verzocht komen dus ik denk dat ze liegt. Sommige dvp's hebben sterke verhalen je moet het allemaal met een korreltje zout nemen.

On topic:

Ja klopt, ze hebben een groepsapp om elkaar te waarschuwen voor valsgeld betalers, aggrasieve klanten en de politie.

Als ze vermoord was dan kon ze het je niet navertellen maar ik neem aan dat ze een andere dvp bedoeld. Waar is het voorval gebeurd hier of in een andere land? Als het in Nederland was gebeurt dan zou het op opsporing verzocht komen dus ik denk dat ze liegt. Sommige dvp's hebben sterke verhalen je moet het allemaal met een korreltje zout nemen.
Ja zeker een andere !
Het voorval speelde zich af in Belgie
Maar meestal hoor je ook vaker weken of maanden niets ivm het lopende onderzoek.

En nu ik er toch over uitweid,2 maanden geleden ook bij een vaste midden in de nacht 2 man die ook kwaad wilden.Omdat er meerdere dames aanwezig waren zetten ze het op een schreeuwen zodat de belagers het pand ijlings verlieten.
Dat betekende wel lichten aan in de buurt en even later oom agent op de stoep.
Een weekje later stonden ze weer op de stoep maar dan op een minder fijn moment. Ik was nl binnen een pot yazee aan het spelen maar dat is een ander verhaal…

Heb niet alles teruggelezen maar snel scrollend lees ik behoorlijk wat berichten die niet getuigen van nuance

- ze werkt zwart dus eigen schuld.
- ze werkt zwart dus vroeg er om
- het zal wel een bontkraagje zijn
- janken over prijzen en wat ze allemaal wel niet verdiend hebben

Als je uit zoomt is dit ja geen 100%legale ontvangst plek maar dat neemt niet weg dat niks rechtvaardigt om deze dames te bestelen, los van emotionele impact. En degenen die "eigen schuld dikke bult" roepen maar ondertussen deze dames bezoeken en roepen dat ze illegaal (te) veel verdienen zijn hypocriet !

Ja zeker een andere !
Het voorval speelde zich af in Belgie
Maar meestal hoor je ook vaker weken of maanden niets ivm het lopende onderzoek.

En nu ik er toch over uitweid,2 maanden geleden ook bij een vaste midden in de nacht 2 man die ook kwaad wilden.Omdat er meerdere dames aanwezig waren zetten ze het op een schreeuwen zodat de belagers het pand ijlings verlieten.
Dat betekende wel lichten aan in de buurt en even later oom agent op de stoep.
Een weekje later stonden ze weer op de stoep maar dan op een minder fijn moment. Ik was nl binnen een pot yazee aan het spelen maar dat is een ander verhaal…
In België ben je dus ook niet meer veilig. Ik vraag me af hoevaak dit soort dingen gebeuren aangezien de slachtoffers vaak illegale dvp's zijn die zullen dan ook niet gauw de politie erbij halen, het aantal slachtoffers kan dan ook veel zijn. In iedergeval is dit een slechte ontwikkeling die straks het aantal dvp's kan doen dalen. Aan de andere kant kan dit ook een oogopener zijn voor de dvp's zodat ze dit vak legaal beoefenen inplaats illegaal en onveilig. Ik hoop verder dat er meer privéhuizen gaan komen zodat de dvp's veilig kunnen werken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Op opsporing verzocht zijn duidelijk beelden van noord afrikanen ja, dat risico bij thuisontvangst groter is is gewoon logisch, dat is de conclusie😉
In België ben je dus ook niet meer veilig. Ik vraag me af hoevaak dit soort dingen gebeuren aangezien de slachtoffers vaak illegale dvp's zijn die zullen dan ook niet gauw de politie erbij halen, het aantal slachtoffers kan dan ook veel zijn. In iedergeval is dit een slechte ontwikkeling die straks het aantal dvp's kan doen dalen. Aan de andere kant kan dit ook een oogopener zijn voor de dvp's zodat ze dit vak legaal beoefenen inplaats illegaal en onveilig. Ik hoop verder dat er meer privéhuizen gaan komen zodat de dvp's veilig kunnen werken.
In geen enkel land, is van alle tijden overal, waar geld etc is, is criminaliteit, whats new

Van een dvp hoorde ik dat een vriendin van haar was overvallen.
De dvp die was overvallen was Kristy in Amsterdam.
Zij had haar geld goed verstopt en gaf de overvaller een paar honderd euro.

Maar ze heeft geen aangifte gedaan.
Dit speelde 2 jaar geleden.

"Ik hoop dat er meer privehuizen komen". Is er ooit een eroscentrum geopend. Als men ergens een seksclub wil openen moet men aan een reeks voorwaarden voldoen en de omwonenden gaan zolang procederen tot het van de baan is. Net als vroeger zal de illegaliteit de norm worden maar toen was de situatie wel niet ideaal maar stabiel en controleerbaar. De gesloten seksgelegenheden krijg je nooit meer terug.

Lol hoe zit het nu wie is wie en wat is zijn werk dan wel en is dat uberhaupt belangrijk? Gaat toch om de ervaringen en info waar de dames wel of niet meer werken?
Dat zeg je alleen maar omdat je zelf een privehuis bezit in Utrecht. Ben je bang voor een beetje extra concurrentie?
Als ik die zou bezitten zou ik er er gelijk 3 hebben, want die eigenaren hebben 3 privehuizen😉, was het maar zo'n feest.

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan