Sjonnie Walker
Vaste klant
- 111
- 08/08/23
- 163
Recent soortgelijks vernomen van een dvp dat het hun ook bijna was overkomen. Ook van het gekleurde type, maar dat wil niet zeggen dat ze veilig zijn bij europese mannen. Het blijft een risico.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaarna nog wel gecontroleerd of je je horloge nog om had?Tuurlijk... 10 gevallen...9 getinte personen....ik had daar eens een discussie over met een Marokaan.....hij vertelde mij..dat de programmaleiding/ Politie/ O.M speciaal gevallen laat zien met getinte verdachten, hahahahaha ik heb hem gezegd we zijn uitgepraat...fijne dag verder.
Marokkanen komen zes keer vaker in aanraking met de politie inzake een misdrijf dan autochtone witte Nederlanders, bij antilianen is dat zelfs zeven keer vaker.Tuurlijk... 10 gevallen...9 getinte personen....ik had daar eens een discussie over met een Marokaan.....hij vertelde mij..dat de programmaleiding/ Politie/ O.M speciaal gevallen laat zien met getinte verdachten, hahahahaha ik heb hem gezegd we zijn uitgepraat...fijne dag verder.
zigeuners van de Balkan noemen ze ook Europese mannen,Recent soortgelijks vernomen van een dvp dat het hun ook bijna was overkomen. Ook van het gekleurde type, maar dat wil niet zeggen dat ze veilig zijn bij europese mannen. Het blijft een risico.
Ze zijn natuurlijk wel een makkelijke prooi, voor dit soort gasten.Overval gebeurt ook gewoon thuis dat moet geen Dames van plezier zijn tegen pistool kan jij weinig beginnen
THuiswerksters moeten aan regels voldoen bij legalisering, en dat willen de meeste niet dus verandert er weinigNiet alleen Utrecht, maar het hele land gaat dat doen en maar beter ook want gelukkig is die afschuwelijke Christen Unie verdwenen uit het kabinet na 20 jaar meegeregeerd te hebben en altijd maar het legaliseren van de wiet en de prostitutie tegengehouden te hebben!
Of ze het willen of niet is niet de stelregel. De stelregel is dat wanneer je het legaal maakt, je als overheid ook daadwerkelijk een rede hebt om binnen te vallen, een boete op te leggen, voor de rechter te slepen etc. Nu is het beleid onduidelijk en wordt er hier en daar gedoogd, waarschuwingen gegeven etc.THuiswerksters moeten aan regels voldoen bij legalisering, en dat willen de meeste niet dus verandert er weinig
Maar wat houdt legaliseren eigenlijk in betekent dat er geen controle meer nodig is en iedereen als dvp mag werken zonder gepakt te worden? Of moeten de dvp's ingeschreven staan bij de gemeente en netjes belasting betalen? Ik ga er dan vanuit dat de politie wel moet controleren althans zo hoort het in mijn optiek wel te gaan.En dat thuiswerken gaat Utrecht legaliseren, zo dom en naief
Er zal toch niks veranderen.Zedenpolitie is weggesanneerd bij prostitutie en gemeentes hebben hiervoor amper handhavers. In gemeentes waar het legaal is zijn amper dames die volgens die regels werken dus 95% werkt thuis nog steeds illegaal
Precies datEr zal toch niks veranderen.
Ja, ook wel de vruchten uit onze opgedrongen multiculturele samenleving genoemd.om preciezer te zijn, zijn het mensen met een migratieachtergrond.
Ik sta dagelijks mooi "vuil" werk te doen. Stront schuiven, uiers afnemen, hoort er allemaal bijJa toen wij zelf het vuile werk niet wilde doen
Met "witte" Nederlanders bedoel je wellicht blanke mensen ? Laten we de rijkdom van onze taal niet opofferen aan de woke ideologie.Marokkanen komen zes keer vaker in aanraking met de politie inzake een misdrijf dan autochtone witte Nederlanders, bij antilianen is dat zelfs zeven keer vaker.
Of het geld naar een gewapende pooier gaat of een overvaller lijkt mij lood om oud ijzerWel pijnlijk, dat gaat natuurlijk niet om de omzet van 1 dag maar van weken of zelfs maanden, wat dat betreft kunnen ze beter een gewapende pooier hebben die op het geld let
Klopt! Mijn laatste detentie was ik samen met nog 1 jongen de enige nederlander voor de rest Noord Afrikanen, en people of color.....En dan nog te bedenken dat de Marokkaanse gemeenschap zwaar in de minderheid is in Nederland. En toch voeren ze de lijst aan...ook in de gevangenis..