Ja ik had een advertentie op Sexjobs staan en hier reageerde zij op.
Bericht wat ze mij stuurde:
Hoi hoi met Esther, Ik mag met medeweten van mijn man zo af en toe eens lekker betaald vreemdgaan. Wij kicken hier beiden op, ik vooral op het betast en bemind worden door de andere man en mijn man kickt op de gedachte maar ook op de foto\'s die ik maak en verstuur. Mijn man is er uiteraard niet bij maar zou wel graag de door jouw, met mijn telefoon gemaakte foto\'s en filmpjes zien als ik thuiskom. Jij zelf hoeft hier uiteraard niet herkenbaar op. Misschien voor jouw een heel rare gedachte maar voor ons een hele fijne fantasie die we regelmatig laten uitkomen. Ik ben dus Esther, 34 jaar oud en woonachtig in Heerenveen. Ik ben 1.68m lang, volle cup c met mooie ronde billen, echt vrouwelijk en laat vaak de hoofden draaien op straat. Ik hou van pijpen, gebeft worden, heerlijk diep en hard geneukt worden maar ook als je me rustig neukt in missionaris kan ik heerlijk klaarkomen. Pijpen zonder, intiem met en anaal is niet bespreekbaar. Sexting is mogelijk, evenals daten. Prijzen in overleg. Dit is absoluut niet tijdgebonden, gewoon een middag/avond volop samen genieten. Ontvangen kan ik helaas niet maar mogelijkheden genoeg.