Opgelicht door Esther Heerenveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oh dat komt mooi uit, hij zoekt meerdere Nederlandse erfgenamen.

Ik geef je zo wel even z'n rekeningnummer, als je daar even 100 Euro naar overmaakt als blijk van echtheid zorg ik wel dat jij ook een miljoen Euro van hem krijgt.
IS goed, klinkt allemaal erg mooi dan gaan we dat maar doen.

Voor die €100 wil ik die €999.900 er wel voor terug. echt een buitenkansje

Ja ik had een advertentie op Sexjobs staan en hier reageerde zij op.

Bericht wat ze mij stuurde:

Hoi hoi met Esther, Ik mag met medeweten van mijn man zo af en toe eens lekker betaald vreemdgaan. Wij kicken hier beiden op, ik vooral op het betast en bemind worden door de andere man en mijn man kickt op de gedachte maar ook op de foto\'s die ik maak en verstuur. Mijn man is er uiteraard niet bij maar zou wel graag de door jouw, met mijn telefoon gemaakte foto\'s en filmpjes zien als ik thuiskom. Jij zelf hoeft hier uiteraard niet herkenbaar op. Misschien voor jouw een heel rare gedachte maar voor ons een hele fijne fantasie die we regelmatig laten uitkomen. Ik ben dus Esther, 34 jaar oud en woonachtig in Heerenveen. Ik ben 1.68m lang, volle cup c met mooie ronde billen, echt vrouwelijk en laat vaak de hoofden draaien op straat. Ik hou van pijpen, gebeft worden, heerlijk diep en hard geneukt worden maar ook als je me rustig neukt in missionaris kan ik heerlijk klaarkomen. Pijpen zonder, intiem met en anaal is niet bespreekbaar. Sexting is mogelijk, evenals daten. Prijzen in overleg. Dit is absoluut niet tijdgebonden, gewoon een middag/avond volop samen genieten. Ontvangen kan ik helaas niet maar mogelijkheden genoeg.
Ook ik heb een adje op SJ staan en vandaag kreeg ik antwoord van Esthertje. Bijna dezelfde tekst als die van jou. Alleen geeft ze bij mij niet aan waar ze vandaan komt en adviseert mij secretrooms te gebruiken. Verder is ze 34, 168, houd van filmpjes maken. Ze heeft nog niet om geld gevraagd bij mij. negeren dus deze dame. (is het wel een dame?)

Good morning gentlemen

I have been in contact with a woman pretending to be Esther for several days now.
She was going to do online content and I was going to meet her next Saturday. The feeling was good and I also spoke to her.
I transferred 50 euros via a tikkie and now I am blocked. (Yes I know you should not transfer money) but the feeling was good.
And did verification things before I transferred money.

Info from the scammer

This lady pretends to be Esther

Does anyone know this woman or has this happened to anyone else?

I'd like to hear it
I'm so sorry to hear about your experience. It's frustrating and disheartening to get scammed, especially when you thought you were building a real connection. Unfortunately, these types of scams are becoming more common, and scammers often use fake profiles and photos to gain trust before asking for money.

The woman in the photo you shared is probably not the person you were actually talking to. Scammers often steal photos from real people's social media profiles or other online sources to create fake identities. It's good that you did some verification beforehand, but these scammers are often very adept at manipulating emotions and creating a false sense of trust.

If you haven't done so already, I recommend reporting the incident to your bank or payment platform (such as Tikkie) to see if there's a chance you can get your money back. You can also report the scammer's profile to the platform where you met them (e.g. social media, dating app, etc.) to prevent others from falling victim.

It may also be worth sharing your experiences on forums or groups dedicated to exposing scams. This can help raise awareness and potentially identify if others have been targeted by the same person or group.

Finally, try not to be too hard on yourself. Scammers are good at what they do and many people have been in similar situations. Use this as a learning experience and be extra careful in the future about sending money to someone you haven't met in person.

Take good care of yourself and I hope you are doing well.

Ook ik heb een adje op SJ staan en vandaag kreeg ik antwoord van Esthertje. Bijna dezelfde tekst als die van jou. Alleen geeft ze bij mij niet aan waar ze vandaan komt en adviseert mij secretrooms te gebruiken. Verder is ze 34, 168, houd van filmpjes maken. Ze heeft nog niet om geld gevraagd bij mij. negeren dus deze dame. (is het wel een dame?)
Ik ben een paar weken ook benaderd door "Esther", bijna zelfde tekst als in post #3 in deze thread. Nieuw telefoonnr. 0685890854

Terug
Bovenaan Onderaan