De meeste dvp's hebben een telefoon vol met klanten dus ik denk dat het ze ook weinig interesseert als je als vaste klant ineens niet meer komt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenUiteraard, als je een goede klik met elkaar hebtMij valt wel eens op dat het ze dan toch dwars zit @Jimmy80. Je zou idd denken ik ben er maar 1 van de velen, maar ze lijken het soms toch persoonlijk op te vatten.
Dit geldt natuurlijk pas vanaf de 2e/3e x.
We hebben een raar soort wisselwerking met die dames.
Dat klopt! 60% van de dames heeft een bepaald patroon wat ze afwerken. Vaak heb je dat pas na 3x ofzo door. Vind je dat patroon echt heel tof dan maakt het niet zo veel uit en blijf je gaan, maar verrassende dingen van de eerste keren, kunnen je ook gaan tegen staan als het herhaaldelijk gebeurd.Kan het niet zo zijn dat de spanning weg is. Ik heb het ook wel gehad bij dames die ik vaak had bezocht. Vroeg of laat ken je het nummertje wel en is de spanning weg, ga je op zoek naar iets nieuws, totdat ook daar de spanning weg is.
Dit klopt inderdaad. De meeste hebben een vast patroon. Eigenlijk ben ik maar bij een dame geweest die overduidelijk niet zo'n vast patroon had. Anderen hadden het in mindere mate. Maar zij was volledig anders. Ze was hoofdzakelijk masseuse een daar ook super super goed in, maar bood ook als ze daar zin in had extra's aan. Ik ging daar steeds ook met geruime tijd er tussen naartoe omdat ze nogal ver weg zat.Een enkele dame heeft niet zo'n vast patroon en soms hebben wij mannen daar ook wel weer een beetje behoefte aan (mijn volgorde van standjes is nagenoeg altijd hetzelfde, zo vind ik het gewoon het fijnst), maar sleur kan idd ervoor zorgen dat we behoefte aan andere dames krijgen.
Ik heb er een keer een bezocht voor de eerste keer en zij zei dat ze me vaag had gezien en dat ik altijd naar haar keek...... je bent verliefd op mij. Ik dacht dat ik haar voor de eerste keer zag die dag Het was geen denderende ervaring en ik kreeg hem niet hard, terwijl ze best knap is. Soort van uit trots ben ik een tweede keer teruggegaan en heb ik bewezen dat het allemaal wel werkt.
Daarna niet meer teruggegaan omdat haar karakter niet mijn type is. Boze blikken gekregen, een keer toen ik voorbij liep boos "tuuuu". Ze was duidelijk niet amuzed.......... ik denk dat ze een beetje verliefd op mij was ?
Een snel afscheid, maar toch moeilijk voor haar kennelijk.
Ja, ik had een redelijk vaste dame bij EP. Ik voelde me helemaal goed bij haar. Het klikte en ze voelde mij perfect aan. Extraatjes die niks extra's meer kostte etc. Ze was de eerste en enige die ook mijn nummer had. Kortom, het ging fantastisch.
En toen opeens ging bij mij een knop om. Heel raar, maar ineens had ik geen prettig gevoel meer bij het contact. Zij deed niks verkeerd en ik denk ik ook niet, maar het plezier was er niet meer.
Kan het niet precies duiden, maar het voelde niet meer echt of zoiets.
Heb toen via een app gezegd dat ik niet meer zou komen en het echt aan mij lag en zeker niet aan haar.
Waar er eerst nog een keer of twee per week wat heen en weer geklets in de app was, was het per direct na mijn app volledige radiostilte aan haar kant. Nooit een reactie.
Zegt ook wel iets over relatie klant dvp denk ik dan maar.
Idd voor de meeste dames zal het aan klanten geen gebrek zijn. Wil je een bepaalde dame ineens niet meer bezoeken, zet ze wel iemand anders in jou plaats en zal je de dame in kwestie ook nog weinig horen. In sommige gevallen kunnen de dames sneller afscheid nemen van ons wandelaars dan ik van de dames . En dat besef ik maar al te goed dat het een betaalde overeenkomst is verwacht ik meer van een dame dan een leuke tijd samen en mooie date nee. Is het gevaarlijk voor mij wss wel.De meeste dvp's hebben een telefoon vol met klanten dus ik denk dat het ze ook weinig interesseert als je als vaste klant ineens niet meer komt
@ driver6 ,als ik dit lees zou ik veronderstellen dat jij ook nog niet al teveel positieve ervaringen achter de rug hebt met dames. Wees er maar van overtuigd dat er net als de wandelaars ,bij zijn die wel serieus met hun gevoelens in de knoop komen te zitten na een aantal dates met mannen die hen respectvol behandelen . Hun probleem is bij monde nog groter dan dat van de wandelaar die er in slechtste geval een gekneusd hartje aan overhoud. bij de dame is het wel haar inkomen die staat of valt met haar keuze. De duurzame relaties die daar uit voortvloeien bestaan wel maar zijn eerder zeldzaam.Sekswerkers hebben weinig gevoelens, ze zijn bezig met geld. tegen hun zin doen ze dingen voor geld. Ze noemen je schatje of weet ik veel.
Hoe meer afwisseling hoe beter!Ik heb ook ontdekt dat afwisseling het leuk houdt voor mij. Een dame had ik tijd terug te vaak bezocht, maar zag haar onlangs weer na paar maanden niet te zijn geweest. Was weer een prima bezoekje. Nu zegt het stemmetje in mijn hoofd dat ik snel terug moet gaan, maar mijn verstand zegt afwisselen! Kijken welke van de twee het gaat winnen Het aanbod vermindert ook snel, dat maakt het er niet makkelijker op.
In het begin dat ik ben beginnen wandelen heb ik ook na bezoek bij mijn eerste dame beginnen afwisselen en geprobeerd met andere dvp's moest toen opletten dat het geen verslaving werd dat ik tot 3 keer op een week ging wandelen ik heb dit toen zelf een halt toegeroepen en beslist om het te beperken. En ik date 1 keer tot 2 keer per maand en daar heb ik voldoende mee.En zolang ik steeds mag terugkomen is dat voor mij oké zal ik ooit stoppen wss wel. Ga ik mijn energie terug in een vaste relatie steken mss wel Voorlopig is dat nog niet aan de orde maar ja kan snel veranderen. Want ik weet dat dit een betaalde overeenkomst is en ik verwacht dan ook niets meer dan een super leuke tijd. En dat heb ik tot hier toe altijd gehadHoe meer afwisseling hoe beter!
Daar is deze hobby voor gemaakt en daarom bestaan wij!