Oost-Europese en Zuid-Amerikaanse DVPā€™s

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien heb je daar gelijk in Rimon. Ik bezoek echter alleen raamdames en daar tref ik echt bijna alleen Dominicaansen aan. Onder de Latina's dan he šŸ˜‰
Die ervaring heb ik ook, De meeste Zuid Amerikaanse raamdames komen uit de Dominicaanse republiek, ondanks dat ze in vergelijking met Brazilie en Colombia veel minder inwoners hebben. Ik zelf heb wel een voorkeur voor Colombiaanse dames, maar niet degene met Afrikaanse roots , maar degene met een zuid europees uiterlijk.

Vanmiddag weer eens een latina bezocht daar kan qua sex geen Oost Europese dame tegen op. Wat iemand al eerder zei, de Oost Europese dames zijn een beetje koel en kil en vaak te gemaakt aardig.

Met allerlei nationaliteiten en etniciteiten ervaring. En allemaal verschillende.
Oost-Europese die het afwerkten, Latina's die niks willen(ja, geld vangen), maar ook Aziatische die moeilijk zijn. Ik denk dat het gewoon aan de persoon ligt, niet aan een etniciteit of nationaliteit.
klopt wat je zegt, mijn ervaring is dat het eerder regel is dan uitzondering bij de Oost Europese meiden. zeker de raamdames.

Die ervaring heb ik ook, De meeste Zuid Amerikaanse raamdames komen uit de Dominicaanse republiek, ondanks dat ze in vergelijking met Brazilie en Colombia veel minder inwoners hebben.
Ik kom niet in veel raambuurten, maar hoe weet je dat? Ik zie niet zo snel het verschil tussen een dame uit Colombia, Venezuela, Braziliƫ of ander omliggende landen.

@Rony80 ja dat heb ik ook hoor, dat ik veel goede ervaringen met latina's heb. En een Colombiaanse lang geleden was de mooiste ooit waar ik geweest ben. Maar voor de toekomst sluit ik geen enkel land uit, mooie vrouwen zijn overal šŸ‘€ gelukkig

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan