Voormalig lid 28463
Newbie
- 11
- 01/08/23
- 6
Ik lees je graag.zal straks wel laten weten of er beperkingen waren of niet
De hiv-test wordt echter niet op 2be gedaan, waardoor het mogelijk is dat Manousch niet alles zal doen.
Veel plezier
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk lees je graag.zal straks wel laten weten of er beperkingen waren of niet
Beste, op de Nymphosluts Party in 2be Club of op The Dirty Sluts in Buddha club wordt er geen bare geneukt!! Ook niet door dames die elder wel bare neuken, in dit geval bedoel ik dan Manoush en mezelf!Ik lees je graag.
De hiv-test wordt echter niet op 2be gedaan, waardoor het mogelijk is dat Manousch niet alles zal doen.
Veel plezier
Ik hoop dus mijn favoriete schat in verschillende locatie te vindenBeste, op de Nymphosluts Party in 2be Club of op The Dirty Sluts in Buddha club wordt er geen bare geneukt!! Ook niet door dames die elder wel bare neuken, in dit geval bedoel ik dan Manoush en mezelf!
Jou Dirty Slut Gaëlle
Wauw @el_toro blinkt uit in nietszeggendheid. Ik ben weg hierDe Nymphoslutsparty van 21/03 was opnieuw een prima editie. De setting was heel goed en iedereen had er zin in. Het werd dan ook een non stop heet feestje
Het wederzijds respect tussen de feestvierders was prima. Als je ziet dat zelfs single dames terugkomen dan weet je dat dit goed zit.
Graag!Als we naar boven gaan, volg ons ok. Ze wil eens de zweep er op.
Ok we gaan meeAls we naar boven gaan, volg ons ok. Ze wil eens de zweep er op.
Okay, in de 2BE dus begrijp ik? (Zie subject)Als we naar boven gaan, volg ons ok. Ze wil eens de zweep er op.
Ik ga zelf naar de BuddhaOkay, in de 2BE dus begrijp ik? (Zie subject)
Ja, niet blijven dromen maar vooral doen! En nadien verslag uitbrengen.Is dit een ideaal feestje als eerste gb. Ik zou donderdag mss eens afzakken naar Halle
Ik ga ook gaan…. Wil je wel wat wegwijs maken bij je eerste bezoekIs dit een ideaal feestje als eerste gb. Ik zou donderdag mss eens afzakken naar Halle
Hoe is het geweest? Ik kon er last minute toch niet geraken. Hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijnIk ga ook gaan…. Wil je wel wat wegwijs maken bij je eerste bezoek
Zal er rond 12 u zijn
De Nymphosluts Party van 04/07 was een prima editie. De sfeer zat erin vanaf het begin en er werd de hele tijd 'doorgefeest' Je kon de tijd nemen om te verkennen, mee te spelen en te experimenteren. Het was voor jou ongetwijfeld een goede eerste ervaring geweest en de start van een lange gangbang carrièreHoe is het geweest? Ik kon er last minute toch niet geraken. Hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn
Een perfecte samenvatting van een geslaagde middag bij 2BeClub. Niets meer aan toe te voegen.De Nymphosluts Party van 04/07 was een prima editie. De sfeer zat erin vanaf het begin en er werd de hele tijd 'doorgefeest' Je kon de tijd nemen om te verkennen, mee te spelen en te experimenteren. Het was voor jou ongetwijfeld een goede eerste ervaring geweest en de start van een lange gangbang carrière
Ik heb al veel slettenfeesten meegemaakt en toch heb ik nog nieuwe ervaringen opgedaan, zoals:
Laat deze hardcore toestanden je vooral niet afschrikken. Het is uiteraard niet de hele tijd zo intens. Softcore kan ook natuurlijk en is heel geschikt om een slet te belonen voor uitzonderlijke prestaties of om haar een rustmoment te gunnen..
- een slet in de kont nemen en de omringende mannen aanmoedigen om hetzelfde te doen.
- een andere slet aanbieden als 'stressbal', waarbij verschillende mannen afwisselend haar kut, kont en mond konden gebruiken... kweste van hun opgekropte spanning, boosheid en frustraties eens goed uit hun systeem te neuken.
- een dubbele 'inclusieve' neukbeurt van een geile kut met roodharige 'landingsstrook'.
Een aantal tips voor je deelname aan het volgende slettenfeest: zet het met de hoogste prioriteit op je agenda, ga er heen zonder verwachtingen. neem rustig je tijd om te wennen aan de club, geniet van het spektakel en laat je zachtjes meeslepen met het feestgedruis. Je mag natuurlijk onmiddellijk ingaan op een uitnodiging om een slet diep in de keel te neuken, maar het moet niet.
Mooi omschreven en helemaal mee eens.Bij de nabespreking van de Nymphoslut Party van 18/07 waren verschillende feestvarkens het erover eens dat dit een top editie was . De afwezigen hadden ongelijk!
Tot 13u verliep alles heel rustig. Ik was getuige van 'vanilla sex' en voorzichtige MVM trio's. Rond 13u30 was bijna iedereen er en kwam het feestje goed op gang.
De mannen lieten zich aansporen om tot het hardere werk over te gaan, tot groot genoegen van de sletten. Er werd wel af en toe de tijd genomen om de sletten voor hun inzet te belonen met een softcore behandeling. Dit was een ideaal moment om de batterijen weer op te laden en daarna weer volledig op hen los te gaan.
Dit bleef de hele tijd doorgaan, zonder algemene pauzemomenten. Het kon ook moeilijk anders want de mannen die eventjes aan de kant stonden, met hun pik of een drankje in de hand, konden vanop de eerste rij een vurig spektakel volgen . Binnen de kortste keren hadden ze opnieuw een erectie en zin om mee te doen.
Een speciaal moment was het massaal gebruiken van een sub 'in wording'. Tijdens deze sessie heeft ze de aanwezige pikken minstens 1 keer plezier gegeven
Op het einde van de Nymphoslut Party was iedereen lichamelijk leeg en mentaal voldaan.
Het was inderdaad een geslaagde editie. De sletten, koppels en mannen waren in vakantiestemming en hadden zin in een feestje . Het duurde niet lang of ze waren in alle hoeken en kanten van de club aan het neuken. De verhouding vrouwen en mannen zat goed, ik schat 1/4.Ik kom juist van de. Nymphosluts vandaag, en ik moet zeggen mooie club muziek was niet te luid en het was volop actie, was wel druk veel heren maar ik moet toegeven het voelde anders aan dan bij eroxx bijvoorbeeld.
Eerst wat afwachtend de club verkennen en de dames en dan zag ik er eentje een donkerblonde Limburgse denk ik ben haar naam helaas vergeten. Maar wat was me dat een slet en ik bedoel dit met alle respect. Ze werd hard afgeneukt in doggy, terwijl een ander in haar mondje klaar kwam, ik was nog niet eens aangeschoven of ze had al mijn lul in hand en begon me zalig te pijpen. Ik kon het ook niet lang uithouden of ik kwam ook in haar mondje klaar en ze slikte gewoon alles door!
Ze Keek me aan met een glimlach en zei dank u. Ja toen wist ik het zij word mijn favoriet van de dag. Gaan douchen, nu ik kan niet alles neerpennen anders word het echt een lang verhaal maar ben nog eens klaargekomen in blondie, heb dan een kortharige blonde dame met stevige tieten grondig langs achter afgewerkt.
Om me dan terug door de Limburgse hard te laten pijpen. dan heb ik haar geneukt eerst doggy en dan missionaris, daar heb ik haar diep en lang geneukt poesje was kletsnat om daarna zelf klaar te komen. Het was toen 4 uur en ik was bekaf gedoucht en dan naar huis. Was een geslaagde namiddag en mij zien ze wel terug.
Heu??? Google '2be' en 'club' en je hebt hem toch?Ik kan nergens de website vinden van 2be club. Iemand!
Heu??? Google '2be' en 'club' en je hebt hem toch?