Nymphosluts 2be

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi, heb een vraagje.
Ben afgelopen woensdag (14/8) naar de NymphoSlutsParty geweest in 2BE.
Er was daar een heerlijke franstalige dame, lang donker haar, tattoos, borsten cup C, lekker volslank figuur, beetje het gezicht van Natalie Alba.
Met haar heb ik meerdere keren gespeeld. Ik ben haar ook een keer bij Meisjes Van Bij Ons (Buddha Boom) tegengekomen.
Maar … hoe heet zei ?
Dan kan ik dat voortaan op de flyer en aankondigingen zien.
Als zij er is kan mijn dag al niet stuk ;)


Ik denk dat je Rachel bedoelt
 
Inderdaad. Orginisatoren onder elkaar liggen "in de clinch" dus geen 2be tot nader info
Jou info klopt niet Henry!! :rolleyes:
Dit is trouwens niet de eerste keer dat jij zaken schrijft die niet kloppen of waar jij niets van afweet!
Dit is jou eigen interpretatie! maar niet de juiste weergave!
Het zou fijn zijn moest je zulke zaken niet meer schrijven in de toekomst en misschien wat minder negatief zijn!

Liefs,
jullie Dirty Slut Gaëlle ❤️
Ik zou toch iets meer voorzichtig zijn met zo'n dingen te posten.
Thx Johnny ❤️
 
Jou info klopt niet Henry!! :rolleyes:
Dit is trouwens niet de eerste keer dat jij zaken schrijft die niet kloppen of waar jij niets van afweet!
Dit is jou eigen interpretatie! maar niet de juiste weergave!
Het zou fijn zijn moest je zulke zaken niet meer schrijven in de toekomst en misschien wat minder negatief zijn!

Liefs,
jullie Dirty Slut Gaëlle ❤️

Thx Johnny ❤️
Hi Dirty Slut Gaelle, je weet kennelijk dat ik ongelijk heb, als dat al zo is, maar wat dan volgens jou de werkelijke waarheid is, dat deel je dan niet. Feit is dat je voorlopig niet in de 2BE te zien bent. Hoe zit het nu dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan