Ik kan niet meer, compleet kapot, suf, plat geneukt als het ware. Dit schrijf ik niet in naam van één van de dames aanwezig op Nymphosluts 21/09/23 maar ik spreek voor mezelf. Oa Louise, Eva, Carmen, Lien, Lana zijn de dames die ik van naam ken en die present tekenden en er waren er nog (oa een klein schattig ding van Arabische afkomst denk ik die als teefje wou behandeld worden). Ik ga niet alles in detail neerpennen want het was gewoonweg teveel. Na amper 15min na aankomst was ik al door twee dames gepijpt en had ik ze al beiden op zijn hondjes geneukt. Eerst was er Lien en daarna de Arabische meid die behoorlijk wild tekeer ging zodat ik al vlug een eerste maal klaarkwam. Na de douche het scenario herhaald met Eva en Carmen. Douche, iets drinken en uitgenodigd worden door een amateur dame. 69 gevolgd door stevig beukwerk tot ze het uitschreeuwt en ik naast haar neer plof met zowaar kramp in mijn buikspieren. Na mijn eerste echte pauze met nog wat andere heren om beurten Lana geneukt in de sling. Niet handig tenzij je als man minstens 1m85 bent dus vlug moeten stoppen want de kramp schoot in mijn kuit (misschien hangde dat ding ook net iets te hoog). Terug naar beneden waar ik nogmaals het jonge Arabisch volbloed bezocht. Terug naar boven en nu een rondje met Eva en daarna met Lien - de pijpkoningin - waardoor ik na een orale verwenbeurt na amper 30 sec in haar mondje kwam. Na de douche keek ik op de klok en zag ik dat het rond 16u30 was. Er was al veel volk naar huis en ik dacht hetzelfde te doen om de files zo goed als te vermijden. Alleen…verzamelden er nog een aantal dames met de nog aanwezige mannen zich op de centrale matrassen om een laatste eindsprint in te zetten. Lana liet zich nog anaal nemen, Eva en een andere mooie jonge blondine (die ik ervoor ook genomen had) zaten naast elkaar voor een bukkake en ik bood mezelf opnieuw aan bij Lien. Ondanks dat ik al kei moe was slaagde deze zwarte parel er in me na amper een paar seconden keihard te maken. Vlug een condoom aan en haar op zijn hondjes geneukt met alle energie dat ik nog in me had. Volgens mij was dat niet veel meer maar toch na een tijdje beuken riep ze het uit en squirtte de matras en mezelf onder…een beter einde kon ik me niet voorstellen.