Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAhum, ja ...ik heb me lekker laten pijpen door dit geile slavinnetje.liep ook nog een man van middelbare leeftijd met een piepjong meisje rond, aan een halsbandje. Enorme tieten op dat kleine lijfje.... iemand daar nog van mogen snoepen?
Ik vond kwa tijd de vorige editie van Nymphomania wel erg fijn. Genoeg tijd om even te eten en te relaxen in het bubbelbad bijv. Juist Fun4Two leent zich uitstekend om even wat relax tijd te nemen. Dat er nu minder tijd is, is wel een beetje jammer.De aankomende party duurt 2 uur korter (gangbang gedeelte is van 13:00-17:00) en er mogen maximaal 150 man naar binnen. Weet niet of de "tientallen stelletjes" daar nog bovenop komen maar 150 man in pakweg 40 minuten tijd gedouched en wel klaar hebben staan voor het voorwoord (waar ik Ramon kennende veiligheidshalve ook maar even 20 minuten voor uit trek) lijkt me op zich al een flinke uitdaging (dat komt neer op een doorloopsnelheid van pakweg 16 seconden per persoon). We gaan het zien.
Hi Allemaal,
Ik lees met fascinatie jullie berichten. Wat voor leeftijden komen op dit soort feesten? Heb nog nooit zoiets gedaan maar ben zeer nieuwsgierig
Ramontiek is iets kieskeuriger denk tot 55...Meestal tussen de 20 en 70 jr, dus denk dat je er vast tussen past
Oh Joke vast wel. Er zijn ook etablissementen met jongeren dagen tot 40, daar kom ik dus ook niet meer in . Gelukkig valt er genoeg te genieten.Daar heb ik nooit aangedacht Ray. De meeste feesten hebben niet echt een leeftijdsgrens. Alsof een 60+ man geen zin heeft in een feestje
Ik zou een fake ID regelen ……Oh Joke vast wel. Er zijn ook etablissementen met jongeren dagen tot 40, daar kom ik dus ook niet meer in . Gelukkig valt er genoeg te genieten.