Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik ook nog niet, wel gemaild, vind die opwarm mail altijd wel leuk om te lezen =) zeker benieuwd naar het totaal aantal aanmeldingen, stellen, dames etc. website ligt er ook uit lijkt het.Geen mail nog ontvangen. Jullie wel?
Dus kleine Aziaat met een sikje? Dan kom ik morgen even hallo zeggenZou Ramon weer dronken in de kroeg zitten
Mag altijd haha, leukDus kleine Aziaat met een sikje? Dan kom ik morgen even hallo zeggen
Je hebt niets gemist. Ik kom er net vandaan en het was by far het minste feestje dat ik bij Ramontiek heb meegemaakt.Ik kan helaas niet, woensdag is voor mij altijd onmogelijk. Ik wens iedereen die wel gaat heel veel plezier. Graag lezen we hier natuurlijk wel alle uitgebreide verslagen!
Als zij die leuke ondernemende meid met bril was dan kan ik je complimenteren. Al voor de introductie begon was zij me in positieve zin opgevallen (leukste meid op zaal, samen met een opvallend mooie/lange dame van de organisatie) en het was een feest om bij haar aan te mogen schuiven (viel me nog mee dat ik het 2 minuten vol hield, ik kwam al bijna klaar toen ik, op mijn beurt wachtend, haar voet even vast mocht houden die ik eerder al stiekem had bewonderd toen jullie toevallig naast me neerploften bij de trap ). Jullie waren echt een aanwinst voor het feest en leuk om te zien hoe zij ervan genoot.Ook wij hebben ons aangemeld. Mijn girl (een Aziatische slanke studente) heeft de smaak te pakken na onze eerste ervaring.
Er liep een zeer lange slanke dame rond met lijst, denk medewerker?
Maar verdomd, ramon vroeg of ze geneukt wil worden, heb nog nooit zoveel mannen erop zien duiken
Ik dacht precies hetzelfde, wat een mooie dame, blij dat ik van haar kon genieten, mooi figuurtje heerlijk zacht kontjeShit, gemist en klinkt wel heel erg als de dame achter de schermen waarvan ik dacht "de mooiste meid van al doet weer eens niet mee". Zag wel hoe ze zich door een groep mannen wurmde met de woorden "sorry jongens, dit lukt me niet zonder een paar piemels aan te raken" wat helaas alleen op het vluchtig passeren sloeg. Denk overigens niet dat iemand daar slapeloze nachten van had.....eerder een natte droom .
Nu is er ook wel echt alles over gezegd,voor mij persoonlijk was het toch top want mijn smaak liep er genoeg van rond.Ik ben wel vaker bij Ramontiek feestjes geweest en deze waren altijd top, ook de vorige nymphmania was erg leuk alleen de nymphomania van 6 april was echt een mislukking.
Ik had mij keurig van tevoren aangemeld maar toen ik bij de fun aankwam was de rij wachtende mannen zo lang dat ik direct weer omgekeerd ben. Echt balen, ik had mij hier al weken op verheugd en ook zonde van de vrije middag.
Wat heeft aanmelden voor zin als er daarna toch niet inkomt!!!!! Verder lees ik uit de reviews dat de man/vrouw verhouding helemaal scheef lag, erg jammer dit want dit schrikt gewoon af en is gewoon niet fijn voor de stellen/vrouwen die aanwezig zijn.
Er zijn meer nymphomanias gepland zie ik, hopelijk gaat het dan beter. Alleen toegang bij aanmelden en hierbij goed letten op de man/vrouw verhouding.
Alle andere Ramontiek feestjes zijn top, dus gewoon doorgaan met organiseren Ramon!!!!!