Dus... als ik het goed lees... na 30 jaar ben je 'gestopt' met roken... en nu rook je dus een joint. (!?) Werkelijk? Wat is dan precies jou definitie van stoppen?Hallo,
Sinds twee maanden ben ik na 30 jaar gestopt met roken en blowen. maar ik merkte dat ik nuchter geen goede seks meer kan hebben zonder van tevoren een joint te hebben gerookt. Op de een of andere kan ik niet meer in de zone komen zonder in de juiste "toestand" te zijn. Het lijkt er ook op dat mijn pik minder hard wordt en niet lang stijf meer kan blijven. Ik heb het al diverse keren gehad dat ik niet klaar kan komen bij een dvp en dat is best frustrerend, vooral als zij dan gaan vragen of ik daar vaker last van heb en of het misschien aan hen ligt. Sowieso heb ik tegenwoordig minder zin in seks sinds ik altijd nuchter ben. Het is dus zonde van mijn geld als ik onverrichte zaken weer naar huis ga. Nu ga ik maar weer voordat ik naar een dvp ga eerst een joint roken zodat ik zeker weet dat het goed gaat komen en dan ook vaak twee rondes in een uur kan volbrengen. Maar eigenlijk wil ik hier helemaal vanaf komen, mijn longen kunnen het niet meer aan na 30 jaar roken omdat ik constant een kriebel in mijn keel heb.
Heeft iemand dezelfde ervaring als ik en is er misschien iemand die advies en/of tips heeft.
En, ja. Dertig(!) jaar roken veroorzaakt schade aan je lichaam! Probeer dus van nu af gezond(er) te leven... meer beweging, gezonde voeding, geen alcohol en drugs... en geef je lijf de kans om te herstellen! En dan komt het vast wel weer goed.