Voormalig lid 27014
Vaste klant
Altijd nuchter. Zeker als ik met de auto ben. Mijn bijdrage aan dit topic is dus vrij kort en saai.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAltijd nuchter want verplicht altijd met de auto omdat ten eerste in mijn dorp niks is en ten tweede al zat er wat in mijn dorp zit mijn favoriete dame ver weg. En zolang zij blijft hoef ik ook niemand anders Dus geen andere optie dan met de auto en daarmee altijd nuchter.Altijd nuchter. Zeker als ik met de auto ben. Mijn bijdrage aan dit topic is dus vrij kort en saai.
haha, ik ken nog zo'n dame die liever heeft dat ik 2 blikjes nalu meeneem omdat meestal niet drinkt.Ik als dvp ben zelf altijd nuchter, ik drink zelfs niet eens. (Niet alleen als ik werk, gewoon altijd) saai he
Maar vind 1 a 2 drankjes niet zo'n probleem als de man dat wilt doen maar als ik merk dat iemand echt onder invloed is houdt het voor mij direct op. 1 keer meegemaakt en die persoon werd er niet gezelliger op, op zijn zachts gezegd.
Liever gewoon nuchter dus
Dat kan ze al ruiken vanaf het 1ste glas hoor!Alcohol ontspant en daarom wil ik nog wel eens een drankje nemen alvorens bij de reeds gemaakte afspraak binnen te stappen.
Zeker als ik te vroeg ben en moet wachten, terwijl er een gezellig terras aan de overkant van de straat zit.
Werkt prima bij mij.
Ooit eenmaal " iets meer dan 1 biertje" genomen.
Vertelde de dame achteraf dat ze t kon ruiken, toen ze heel dicht met haar gezicht bij de mijne kwam, maar omdat ik me keurig gedroeg toch de date heeft afgemaakt.
Was wel een eye-opener....
Ik als dvp ben zelf altijd nuchter, ik drink zelfs niet eens. (Niet alleen als ik werk, gewoon altijd) saai he
Maar vind 1 a 2 drankjes niet zo'n probleem als de man dat wilt doen maar als ik merk dat iemand ECHT ONDER INVLOED is houdt het voor mij direct op. 1 keer meegemaakt en die persoon werd er niet gezelliger op, op zijn zachts gezegd.
Liever gewoon nuchter dus
Dat idd, of kaken die duidelijk laten zien dat iemand iets gebruikt heeft, alcohol adem, niet meer gefocussed en duidelijk op een andere frequentie zit dan ik enz.Wat is jouw definitie van "echt onder invloed"? Bedoel je daarmee dat diegene duidelijk zichtbaar dronken is, bijvoorbeeld niet helemaal meer recht kan gaan, zich verspreekt, enz.?
Al heb heb je alcohol adem eigenlijk al na 1 drankje soms. Maar denk dat iedereen toch wel snapt wat "duidelijk onder invloed" is toch?
Persoonlijk vind ik alcohol adem gewoon niet erg fijn maar goed daar kan een smintje eventueel nog iets aan doen. Het gaat mij er gewoon om dat ik niet hoef te merken dat iemand niet meer helder van geest is. Ik snap niet wat er zo lastig is aan mijn uitlegIn mijn ogen is voor "duidelijk onder invloed" wel meer nodig dan alleen maar alcoholadem hoor. Je zegt het zelf: soms heb je al alcoholadem na één glas. En niet iedereen raakt even gemakkelijk zichtbaar dronken. Sommigen zijn dat al na slechts twee glazen, anderen kunnen na tien glazen nog steeds perfect recht gaan en normaal spreken. Maar dan zal wel zéker aan hun adem ruiken dat ze alcoholische dranken achter de kiezen hebben.
Persoonlijk vind ik alcohol adem gewoon niet erg fijn maar goed daar kan een smintje eventueel nog iets aan doen.
Blijkbaar... twee glazen wijn op de heenreis... en onder invloed van coke op de weg terug! En... uiteraard zelf rijden met de wagen!!!Nuchter...wat is dat?