pussymonster
Stamgast
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- €150,-
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ik zie dat Noelle niet meer op de site van DS staat (ze staat nog wel op de home pagina), maar in het geval ze terugkomt toch maar deze recensie.
Mijn originele afspraak kwam niet opdagen. Kan gebeuren, maar ik vind dat de gastvrouw het dan wel moet proberen goed te maken. Dat gebeurde niet. Toch maar Noelle gekozen. Pijpen was gewoon slecht en zelf pijnlijk. Na mijn orgasme werd ik vakkundig weggewerkt, terwijl er nog veel tijd over was. Als me dit in het verleden gebeurde ging ik verhaal halen of bleef ik op bed liggen. Nu had ik geen zin in moeilijkheden en ben gegaan.
Dit was dus een slechte ervaring met Noelle, maar ook met DS zelf. Ik blijf er voorlopig weg.
Mijn originele afspraak kwam niet opdagen. Kan gebeuren, maar ik vind dat de gastvrouw het dan wel moet proberen goed te maken. Dat gebeurde niet. Toch maar Noelle gekozen. Pijpen was gewoon slecht en zelf pijnlijk. Na mijn orgasme werd ik vakkundig weggewerkt, terwijl er nog veel tijd over was. Als me dit in het verleden gebeurde ging ik verhaal halen of bleef ik op bed liggen. Nu had ik geen zin in moeilijkheden en ben gegaan.
Dit was dus een slechte ervaring met Noelle, maar ook met DS zelf. Ik blijf er voorlopig weg.