Recensie Daniela, Emmen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kloppertje

Newbie
19
04/06/24
17
4
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8525765-daniela
Totale kosten (in euro)
150
Daniela ook bezocht gezien haar positieve recensies op kinky en haar prachtige foto's. Op zich had ik het kunnen weten, zulke mooie foto's ...... dan moet er wel haast een lampje gaan branden. Het is wel de dame van de foto's dat wel. Haar lippen en billen zijn mooi opgespoten, maar voor de borstvergroting had ze denk ik een andere arts. Bij veel dames is er wel het een en ander gebeurd aan de voorgevel, maar hier zijn de (meerdere) littekens goed te zien.
Ik had geboekt voor een half uurtje. Het kwam mij allemaal erg plichtmatig over met als doel zo snel mogelijk klaarkomen en weer door.
Zoenen (tongzoenen) deed ze amper en haar beffen mocht ook niet te lang duren. Pijpen zonder deed ze goed, maar ze wist zich elke keer wel zo te maneuvreren dat je zelf weinig speelmateriaal had. Na een lange pijpsessie het Condom erom en begon ze me cowgirl te berijden, tja dat hield ik niet lang vol. De tijd was nog niet om en er volgende nog een massage. Dat ze best aardig maar heb weleens beter gehad. Al met al weinig passie erg plichtmatig en geen vuurwerk. Voor mij geen herhalingsgevaar in ieder geval. Voor 150,- een halfuur zijn er betere adresjes.

Terug
Bovenaan Onderaan