StappenPlan
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/passievolle-sex-bij-noa-in-lochristi.html
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Wat kan ik zeggen anders dan geweldig. Ik was al een hele tijd op zoek naar een echt goede DVP en dit was zo goed als alles dat ik zocht.
Geweldige pijpbeurt, mijn ballen zijn nog nooit zo goed onder handen genomen. Geen diepe pijpbeurt, maar ik heb daar niet naar gevraagd, dat doe ik volgende keer wel.
Voor de rest gaat de date zoals in de andere recensies: Samen douchen, veel zoenen op kamer, heerlijke pijpbeurt en dan komt ze op je zitten. Ze stelt je echt op het gemak. Noa is duidelijk en rechtoe rechtaan, zonder dat het stoort.
Ahja nog iets, die borsten, prachtig.
Eenzijdig positief, dus. Dit wordt een dure hobby, zoals iemand al eens zei.
Geweldige pijpbeurt, mijn ballen zijn nog nooit zo goed onder handen genomen. Geen diepe pijpbeurt, maar ik heb daar niet naar gevraagd, dat doe ik volgende keer wel.
Voor de rest gaat de date zoals in de andere recensies: Samen douchen, veel zoenen op kamer, heerlijke pijpbeurt en dan komt ze op je zitten. Ze stelt je echt op het gemak. Noa is duidelijk en rechtoe rechtaan, zonder dat het stoort.
Ahja nog iets, die borsten, prachtig.
Eenzijdig positief, dus. Dit wordt een dure hobby, zoals iemand al eens zei.