• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Noa, Lovely House, Lochristi 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
onder welke naam dan?
Sorry! Zie net dat Inge (eindelijk) haar Redlights ad heeft aangepast. Nu zie je dus duidelijk wie-wie is!
En... 'Noa Zuiderse type'... zal dus wel Noa zijn!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/passievolle-sex-bij-noa-in-lochristi.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ondertussen al ettelijke maanden geleden
en waarschijnlijk van iets minder belang aangezien ze blijkbaar niet meer in Lochristi zit,
maar toch wil ik men best doen om nog een recensie over deze topdame te schrijven.

Na men eerste afspraakje ooit met een dvp dat me toch niet echt zo beviel, besliste ik om deze pracht van een dame eens te bezoeken.
Met de bijhorende spanningen als nieuweling (al veel te lang droog te staan en weinig idee van wat te kunnen vewachten van een dvp met zo een mooie uitstraling en de vermoedelijke ervaring die ze heeft) belde ik aan en verwelkomde ze me heel hartelijk in mooie lingerie. Damn, wat een mooi lijf en snoetje :)
Beetje zenuwachtig vertelde ik haar dat ik bijna geen ervaring had in het bezoeken van dvp's waarop ze me wat probeerde gerust te stellen.
Men kleren in het voetballockertje gestopt en elk even opgefrist te hebben mocht ik haar met een handdoekje rond men middel de trap op volgen (wat een verdomd mooi uitzicht op haar achterwerk was) door de gang langs alle deuren naar de achterste kamer.
Hopend dat er niemand juist uit een kamertje gaat komen ;-).
Ze kwam naast me liggen en begon me zachtjes te kussen en tongzoenen (wat idd een beetje machanisch aanvoelde).
Ze deed haar lingerie uit en nam men paal vast. Ze nam een condoom en begon haar oprecht te verontschuldigden dat ze normaal zonder condoom pijpt, maar dat ik best wel veel voorvocht had en daardoor liever met condoom pijpte. Daar had ik zeker alle begrip voor, maar maakte me nog onzekerder.
Zeker omdat ik al bijna een jaar droog stond.
Zelfs met condoom kon ze verdomd goed pijpen. Ze vergat zeker niet men scrotum mee te verwennen door er mee te spelen, likken en aan te zuigen.
Schrik om nu al klaar te komen probeerde ik me even op iets anders te focussen.
Damn, van verkeerde timing gesproken.
Juist op dat moment klom ze op mij en stopte hem in haar nauw poesje wat me nog nauwelijks lukte.
Gefrustreerd probeerde ze nog enkele standjes en stelde ze ook enkele standjes voor.
Maar tevergeefs, de kleine dingen die ik dan deed waar ik dan toch meer kan van opgewonden raken zoals tongzoenen, haar in de nek kussen, haar tepels kussen of strelen, kon ze plots niet meer verdragen.
Allen tevergeefs. Men pretstok liet me in de steek door men prestratiedrang en haar frustraties die ze niet kon verbergen.
Uiteindelijk hebben we nog even bij elkaar gelegen en rustig gebabbeld.
Door wat ze me vertelde kreeg ik ook meer inzicht in wat het beroep van dvp's inhoudt.
Waardoor ik echt enorm veel respect gekregen heb voor dvp's die hun job goed willen doen.
Je moet als nieuweling in het wandelen een beetje geluk hebben om met haar een klik te hebben denk ik.
De iets meer ervaren wandelaars zullen deze vrouw zeker kunnen verwennen en zullen zeker tevreden kunnen zijn.
Ookal was de date mss een beetje een domper voor mij persoonlijk, als ik wat meer ervaring in het wandelen heb wil ik haar zeker nog eens proberen verwennen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan