Recensie Nina, Amsterdam 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weer een aantal keren geprobeerd, maar het is me niet gelukt om een reactie van haar te krijgen. Vreemd… ben ik geblocked? Dan waarom?
Er zijn ook al een tijd geen nieuwe reviews over haar, lukt het überhaupt iemand om met haar af te spreken?

Heb in elk geval contact met "haar". Met de booker dus.
Van de week nog...

Of je geblocked bent kun je zien toch. Dan krijg je maar 1 "vinkje".
Als je bericht aan is gekomen, krijg je 2 "vinkjes".
Blauwe vinkjes krijg je niet, die worden niet gebruikt.

Buiten dat ik de meeste foto's persoonlijk vreselijk vindt en totaal niet laat zien hoe Nina er werkelijk uit ziet (of in elk geval niet vanwege die afschuwelijke rode lipstick en make-up)...lijkt ze echt in zijn geheel niet op Angela 😅

Zeker niet qua uiterlijk en ook niet qua skills ;-)

1719489293767.png

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7491051-nina#photos
Totale kosten (in euro)
220
Het is tijd voor mijn eerste review. Er is al een tijd geen review geplaatst over deze petite Nina, dus vind het nu wel een mooi moment. Paar dagen terug geweest.

Ze ontvangt in kleine appartement in een groot studentencomplex in Amsterdam. Loopt redelijk wat studenten op en aan.
Snel contact gehad met de booker en op locatie wordt er een selfie gevraagd, zodat ze weet dat je er bent.

Dan over Nina. Helemaal mijn type en gewoon een bloedmooie vrouw. Geen grammetje vet. Prachtig gezichtje, zachte lippen, klein rond kontje en een cup A. In eerste instantie wilde ze niet samen douchen, maar heel lief gevraagd en doken er samen in. Gezoend met heel af en toe een tong, maar klein puntje. Ze zoent wel sensueel, dus dat was prima. Korte BJ onder de douche en daarna verder op bed.

Voor een PSE moet je ergens anders zijn, maar een GFE is meer dan goed. Veel aanrakingen, meerdere posities. BJ is zacht en met gevoel. Op een gegeven moment pakte ze een klein speeltje bij en het is toch wel een heel fijn gevoel een trilling tegen je balletjes aan terwijl je haar stoot.

Daarna nog een leuk gesprek gehad en was het weer tijd om te gaan. Ze blijft nog tot vrijdag en komt dan waarschijnlijk in november terug.
Ondanks het minimale tongzoenen is ze toch beland in mijn top 3.

Ben benieuwd of bij haar ook een 2e ronde mogelijk als je er 1 uur bent? Dat lees ik niet maar verwacht je wel voor 220 euro.

Zelf vind ik dat bij een dvp wel fijn, als de tijd het toelaat, dat je de laatste 20 min nog even kan genieten van intiem ipv leuke gesprekken.

Ik zou haar graag nog eens zien. Ik meende dat ze afgelopen februari eigenlijk terug zou komen. Ik heb toen wel Bella nog gezien, maar Nina helaas niet meer

Nina zal als het goed is deze maand (volgende week?) komen.

Februari lukte niet wegens prive dingetjes.

Bella komt binnenkort ook weer.

Ik heb een zwak voor haar 😳 Ik heb bijv. best wat meiden van het michellemodels.site aanbod bezocht. Voor mij stuk voor stuk toppers, maar Nina staat daar voor mij toch nog ver boven

Om risico's te voorkomen maakt haar booker geloof ik geen afspraken als je nog niet bekend bent bij haar. Gezien het aanbod vaste/bekende klanten kan ze dat prima veroorloven? Ben je dus niet al (positief)bekend bij haar booker, dan denk ik dat je gewoon pech hebt.

Had dat probleem ook een tijdje maar uiteindelijk gelukt en nu altijd snel respons. Blijf volhouden en kan bijv. helpen een whatsapp profielfoto actief te zetten en evt. eerst een minder populaire dame te bezoeken en/of als ze er al een tijdje is en het aanbod geïnteresseerden terugloopt.

@OIHLV I didn't spot Nina before. Can you please explain to me about her pictures? Any of them are real? Also the videos doesn't match the pictures. In the video her body seems normal , and the ass a little big to be slim.

Also I heard some difficulty to book her as first customer ?

PS: I'm a bit skeptical about the picture. I'm very picky about the look. I understand her service is top. But I wasn't amazed by her video at all.

Laatst bewerkt:
@mancheta I can tell you that her pics are absolutely 100% real. Even though I find some of her pictures don't do her justice, e.g. the black and white shower pics. Her vids likewise. Her ass is perfect (for me) and really not big. Like many girls she changes her hair quite a bit, when she came the first time to NL she had long blond hair, drop dead gorgeous.

@OIHLV I didn't spot Nina before. Can you please explain to me about her pictures? Any of them are real? Also the videos doesn't match the pictures. In the video her body seems normal , and the ass a little big to be slim.

Also I heard some difficulty to book her as first customer ?

PS: I'm a bit skeptical about the picture. I'm very picky about the look. I understand her service is top. But I wasn't amazed by her video at all.
What @FafGM said 😅

It is all personal, but she is just stunning. In the beginning...later on and still is.

Trust me, no big ass at all! She is slim, has a beautiful body, small rounded butt and nice small tits. For me, her body is just perfect.

Nina has made so many photos and videos, she also makes them for others like Bella. The first one is the latest, and therefore the most accurate. The photo with the guitar is my favourite because it tells about who she is.

Too much fanboy talk already, sorry for that 🤩

Terug
Bovenaan Onderaan