Gisteren heb ik Nina ook bezocht. Ik heb eenmaal een voorkeur voor skinny dames, maar ook die heerlijk naturel zijn zonder al te veel opsmuk etc. Ik was dan ook snel verkocht en welbekende achtergronden op foto's gaven mij genoeg vertrouwen om Nina eergisteren meteen te appen. Na een rappe reactie was het vertier daarmee gepland. Ik stapte het hotel in en ontmoette even later de erg knappe & slanke Nina. Wow, foto's op haar profiel kan ik beamen…
Vanuit beide zijden was het aftasten, het gesprek verliep ietwat stroef. Financiën werden afgehandeld etc. en ik ging even snel onder de douche. Het gesprek kwam daarna wel meer los en het hek was enigszins van de dam, ook al was tongzoenen erg terughoudend. Tongen windt me altijd erg op en is m.i. toch een must om in de mood te komen. Dat werd iets inniger en t.z.t. zakte Nina af naar mijn leuter.
Echter, ik kreeg ook te horen dat mijn lid toch wel aan de grote kant was en Nina voorzichtig te werk wilde gaan. Prima, daar heb ik respect voor en is begrijpelijk, maar het blijft voor het momentum toch altijd wel een grote dooddoener…
Op zich had ik dit kunnen weten, maar het blijft subjectiviteit, dus ook voor mij een gokje waard.
PZC was erg slapjes, dus ik vroeg Nina wat dieper en ruiger te werk te gaan, maar helaas... Ik verzocht haar ook aan mijn ballen te likken/zuigen, maar dat ging ook erg voorzichtig en dus met weinig gevoel. 'In depth' vingeren was er niet bij (wel begrijpelijk), maar m.i. kon Nina tijdens het beffen de extra stimulatie met hand langs haar clitje nog wel waarderen.
T.z.t. een rubbertje eroverheen, maar zijdelings bleven die beentjes toch erg strak op elkaar, terwijl Nina middels een vibrator haar poesje bewerkte. In cowgirl bleef Nina ook wat monotoon, terwijl ik zo nu & dan haar voorgeveltje met mijn tong bewerkte; ik heb wel betere sessies meegemaakt bij andere meiden. Ik kon het niet laten om dat strakke poesje alsnog even te likken, m.n. om mijn gereedschap weer iets meer op oorlogssterkte te helpen. Daarna heb ik nog enige minuten in missionaris geneukt, spoot ik het rubbertje vol en was de pret wel voorbij.
Al met al liep ik na zo'n 50 minuten met gemengde gevoelens de deur uit; ik had ook niet de behoefte om de tijd nog vol te lullen. De date was afdoende, maar voor mij ook niet meer dan dat. Ik kan Nina als knappe, slanke en hygiënische dame op zich wel aanbevelen, ook omdat ze t.z.t. wat meer loskomt en wel de tijd neemt. Verder kan je een prima gesprek met deze knappe & naturel dame hebben. Echter, voor mij bestaat er helaas geen herhalingsgevaar...
Mijn ietwat grotere lid was voor Nina namelijk toch een issue, alles ging wel erg voorzichtig, met weinig passie en dat had deels zijn effect op 'het momentum' en mijn geilheid. Dan ga ik toch liever voor meer ervaren/gewilligere dames, die ook meestal minder moeite hebben met een ietwat grotere leuter, en die meer passievol te werk gaan. Ik kan de mening van
@Guzmanbshman dus beamen: als je gemiddeld geschapen bent, zal Nina voor jou misschien wel 5 sterren waard zijn.