Recensie Nikky, Etterbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Altijd al zo geweest bij haar.
(als je de moeite zou doen door het topic te gaan, kan je dat ook overal bevestigd zien...)

Dus blijft (ook met €200/u) één van de beste deals in Brussel, zoniet de allerbeste van het ogenblik.
Nu... 200,-/uur... voor waanzinnig geile sex... waarbij je alles kan geven. Laat maar komen! (en meer dan één uur ook!)

Een tussenkomst is pas relevant wanneer het een toegevoegde waarde heeft niet?
100x hetzelfde zeggen als voorgangers en de dame verheerlijken, is niet voor mij weggelegd.

Inderdaad Joske, maar als 1 iemand een goede ervaring deelt en niemand anders meer omdat het idd goed is blijven we maar bij 1 ervaring/recensie niet? Ik vind het wel leuk te lezen dat het grote publiek de dame leuk vind/een goede recensie heeft. Dit trekt me meestal ook over de schreef om ze bezoeken. Zelf probeer ik mijn financiën goed te beheren en dus een dame bezoeken zonder recensie doe ik niet meer. In het verleden (reeds destijds beschreven op hookers.nl) al vele malen bedrogen geweest. Natuurlijk is elke ervaring anders, maar met recensie (en hoe meer verschillende hoe beter) heb je toch alvast een idee vd dame. Ik ben alvast fan de site en ervaar dit alles positief.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Plassex
  8. Vingeren
  9. Voetfetish
  10. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/nikky-tres-classe-et-sans-tabous.html
Totale kosten (in euro)
300
2 Keer in een paar weken tijd 2 uur met Nikky doorgebracht, voorgaande recensies bevestigen wat ik ervaren heb, heb echt een super fijne geile tijd met haar gehad, het is dat ik vanuit Noord-brabant ruim 3 uur onderweg ben op en neer anders sprak ik meerdere keren per week af.
Ontvangst is top, parkeren is in de buurt langs de straat volop mogelijk (tegen kleine betaling).
Hygiëne is top, vooraf even douchen waarbij ze vraagt om ook van achteren te zorgen dat alles goed schoon is, en dan kan de pret beginnen :p
Ze ziet er beter uit dan op de foto's en heeft een ongekende sexdrive, ze doet dit ook voornamelijk voor de lust, en heeft maar weinig taboes.
Meerdere keren klaarkomen is geen probleem, zelf toen kleine Devas dienst weigerde ging ze net zo lang door totdat het nog ergens uit de grote teen vandaan kwam.
Hopelijk kunnen we nog lang genieten van deze geweldige topper :cool:

2 Keer in een paar weken tijd 2 uur met Nikky doorgebracht, voorgaande recensies bevestigen wat ik ervaren heb, heb echt een super fijne geile tijd met haar gehad, het is dat ik vanuit Noord-brabant ruim 3 uur onderweg ben op en neer anders sprak ik meerdere keren per week af.
Ontvangst is top, parkeren is in de buurt langs de straat volop mogelijk (tegen kleine betaling).
Hygiëne is top, vooraf even douchen waarbij ze vraagt om ook van achteren te zorgen dat alles goed schoon is, en dan kan de pret beginnen :p
Ze ziet er beter uit dan op de foto's en heeft een ongekende sexdrive, ze doet dit ook voornamelijk voor de lust, en heeft maar weinig taboes.
Meerdere keren klaarkomen is geen probleem, zelf toen kleine Devas dienst weigerde ging ze net zo lang door totdat het nog ergens uit de grote teen vandaan kwam.
Hopelijk kunnen we nog lang genieten van deze geweldige topper :cool:
ik beaam ten volle :)

Maar het ding is dat ik relatief snel klaarkom en ik geen tweede keer kan komen binnen het uur. Dus het tweede half uur is voor mij weggesmeten geld, waar ik de tijd vul met wat praten. Vandaar liever half uurtjes ;)

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Fisting
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Ben al een 4 tal keren bij Nikky langs geweest. Niets op aan te merken, fantastisch lijf, mooi atletisch lichaam. Ze laat veel toe, doet ook zo goed als alles. Ga er niet te veel over uitweiden, dat is al allemaal voldoende gezegd door de andere reviews hier.

Toch pas ik nu een pauze in bij haar, puur en alleen omdat ik dominant ben en zij ook. En ook al "vechten" we er altijd lachend over, toch verlang ik toch om eens een goeie sex beurt te hebben zonder hierover te moeten worstelen.

Maar het ding is dat ik relatief snel klaarkom en ik geen tweede keer kan komen binnen het uur. Dus het tweede half uur is voor mij weggesmeten geld, waar ik de tijd vul met wat praten. Vandaar liever half uurtjes ;)
Nu, ja... is zo een beetje als aan het Olympisch Committée vragen... waarom er geen basketbal competitie is voor kortademigen!

Er zijn vast wel genoeg vrouwen die dat wel aanbieden voor jou...

In de straten rondom is wel plaats, maar overal betalend.

Normale buurt? Geen idee, we zijn er dan ook maar voor een uurtje of minder, dus het zou moeten lukken dat er juist dan iets onaangenaams gebeurt. :)

Ik was er vorige week. Voor een half uurtje geboekt, maar na 20 minuutjes wordt er al gestopt. Oke, kan ik begrijpen, je moet nog douchen en ze wil je op tijd buiten voor de andere klant aan de deur belt, maar toch...

Over haar diensten heb ik niets aan te merken. Ze kan goed pijpen en neuken.
Haar huid was wel plakkerig van het zweet, dus ik betwijfel het of ze haar na elke klant opnieuw opfrist.

Ze vroeg me of ik het leuk zou vinden als ze een vinger in mijn anus zou steken, maar heb het aanbod afgewezen. :p
Wat ik mij eigenlijk afvraag, is hoe ze reageert als ze een vinger inbrengt en deze komt er terug uit met wat stront aan... Want je kan je anus wel grondig wassen, maar hoe het daarbinnen is, dat is toch altijd afwachten... 😅
Hoe is dat bij jullie, of spoelen jullie de endeldarm vooraf?

In de straten rondom is wel plaats, maar overal betalend.

Normale buurt? Geen idee, we zijn er dan ook maar voor een uurtje of minder, dus het zou moeten lukken dat er juist dan iets onaangenaams gebeurt. :)

Ik was er vorige week. Voor een half uurtje geboekt, maar na 20 minuutjes wordt er al gestopt. Oke, kan ik begrijpen, je moet nog douchen en ze wil je op tijd buiten voor de andere klant aan de deur belt, maar toch...

Over haar diensten heb ik niets aan te merken. Ze kan goed pijpen en neuken.
Haar huid was wel plakkerig van het zweet, dus ik betwijfel het of ze haar na elke klant opnieuw opfrist.

Ze vroeg me of ik het leuk zou vinden als ze een vinger in mijn anus zou steken, maar heb het aanbod afgewezen. :p
Wat ik mij eigenlijk afvraag, is hoe ze reageert als ze een vinger inbrengt en deze komt er terug uit met wat stront aan... Want je kan je anus wel grondig wassen, maar hoe het daarbinnen is, dat is toch altijd afwachten... 😅
Hoe is dat bij jullie, of spoelen jullie de endeldarm vooraf?
Thuis spoelen hè vriend als je van plan bent om je daar te laten verwennen 😉. Is nog zo aangenaam voor haar en voor jezelf

Dat begrijp ik, maar van die honderden klanten die ze in de maanden dat ze werkt ontvangt, denk ik dat maar een heel kleine minderheid zoiets doet.

Heeft iemand op dit forum het al meegemaakt dat naast haar vinger nog "iets" anders eruit kwam bij het terugtrekken van haar vinger en hoe zij daarop reageerde?

@moderator: mag gedelete worden.
('k Had geschreven: praatjes vullen geen gaatjes omdat ik me "nogal" vaak erger (in het algemeen op het forum) aan talloze berichten die zelden uitmonden in een recensie waar we echt iets aan hebben.)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan