Ik had mijn huiswerk wél gedaan door te zoeken op eerdere recensies en dacht..."Nou ja, gemiddeld genomen klinkt dat zo gek nog niet".
Een wat stille, ietwat onervaren meid ... Ook wel eens leuk. Toch?
Nou ... nót dus.
Wat een D-R-A-M-A!
En wat BulletBill schreef, daarvan dacht ik:
"Man, das balen als je dat treft, maar zou dat dan niet gewoon pech zijn?
Omdatikhetlekkervind...niet zo kieskeurig voor een keertje, zal heus wel meevallen! En ze ziet er goed uit toch?"
Heren...na de oogverblindende glimlach in de lift (ze keer me amper aan) deed ze haar deur van haar etablissement open en er kwam me toch een geur uit die kamer!
(Leuk idee @error , soms zeggen plaatjes 1000x meer dan woorden)
Ze bood me vervolgens een schone handdoek aan om te gaan douchen en ik dach al ..."dit wordt dus helemaal nix".
En tóch blijven hè? Zo stom, kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan.
Goed, lang verhaal kort...want mijn bezoekje waar ik had betaald voor een uur, duurde maar liefst 25 minuten (incl. 2x douchen).
Voor het eerst dat ik eigenlijk ervaarde wat een "quickie" inhoudt en ik wist dat al...vreselijk vond (en vind) ik dat.
Pijpen zonder duurde 1 minuut, hooguit. Zoenen betekende 3 laffe zoentjes op de mond (en ondertussen die zweetgeur).
En ja hoor...daar kwam het rubbertje al. Ik dacht, kom maar op dan, als je zo geil bent ... wie ben ik? Beffen sla ik nooit over, daar kan ik écht van genieten, maar dit keer dus écht niet hè! No way...
Op zich voelde intiem dan wel weer donders goed, slappe zak die ik ben. Ze vroeg me toen: "what position do you like?" Ik terug: "what do YOU like?" ... Zij: "I love doggy". Goed, in doggy en zo hard en snel als ik kon het hoesje volgespoten.
Douchen, haar een fijne toekomst gewenst en weggegaan.
Ik kon het niet meer opbrengen om langer te blijven of een gesprekje aan te gaan, want ik wilde simpelweg geen 2de keer.
Overigens wel mijn beklag ingediend bij de booker, want ik ga wel vaker naar dames via deze booker de laatste tijd, maar dit was echt een verschrikking.