- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8029768-nika
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Nika ken ik al een tijdje en bij gebrek aan mijn vaste dame kan ik altijd bij haar terecht.
Bij binnenkomst zeer welkom geheten na een lange periode van afwezigheid. Eerst samen wat privé doorgenomen en toen snel de douche in.
Bij binnenkomst in de slaapkamer lag ze al klaar voor me om me eens verschrikkelijk oraal te pakken te nemen.Ze pijpt werkelijk als een nilfisk.Dit hield ze lange tijd vol tot we van standje veranderden. Heb het voor elkaar gekregen om haar in 69 klaar te krijgen. Als ik er nog aan denk wil ik meteen weer terug.Daarna hebben we zeker wel zo'n 45 minuten geweldig liggen knallen.Stond van mezelf te kijken dat ik het zolang vol hield.
Met Nika is een goed gesprek te voeren,je hebt geen vertaalprogramma nodig.Hygiene ook top.Ze ontvangt dit weekend nog in Amstelveen waarna ze maandag naar Nieuwegein vertrekt.
Bij binnenkomst zeer welkom geheten na een lange periode van afwezigheid. Eerst samen wat privé doorgenomen en toen snel de douche in.
Bij binnenkomst in de slaapkamer lag ze al klaar voor me om me eens verschrikkelijk oraal te pakken te nemen.Ze pijpt werkelijk als een nilfisk.Dit hield ze lange tijd vol tot we van standje veranderden. Heb het voor elkaar gekregen om haar in 69 klaar te krijgen. Als ik er nog aan denk wil ik meteen weer terug.Daarna hebben we zeker wel zo'n 45 minuten geweldig liggen knallen.Stond van mezelf te kijken dat ik het zolang vol hield.
Met Nika is een goed gesprek te voeren,je hebt geen vertaalprogramma nodig.Hygiene ook top.Ze ontvangt dit weekend nog in Amstelveen waarna ze maandag naar Nieuwegein vertrekt.
Laatst bewerkt door een moderator: