Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk hoorde van een andere Roemeense dame dat Simone in september weer terugkomt. Zij heette Andrea en leek me ook een leuke dame.Is Simone gesignaleerd? Zij was, met mijn kleine Alicia, de leukste
Dat is goed nieuws. En Alicia zou in Trier zitten, jammer dat was een schatjeIk hoorde van een andere Roemeense dame dat Simone in september weer terugkomt. Zij heette Andrea en leek me ook een leuke dame.
Zit links op de eerste etage.
Ik weet niet welke Andrea jij bedoelt maar die ik zag had een slank tot normaal postuur.Andrea is helaas erg dik geworden. Toen ze slank was was het een snoepje, maar nu is het gewoon een klein trolletje. Wat mij betreft was ze de laatste reden om uberhaupt nog de nijmeegse ramen te bezoeken, en nu is er dus helemaal geen reden meer.
Blijft wel een leuke meid, en neukt nog steeds lekker hoorJa, dik is wellicht wat overdreven. Maar ze is zeker niet meer goed in shape. Ik vind haar gewoon echt niet meer aantrekkelijk.
Maria....Wie heeft er de afgelopen 20 jaar geen ervaring met haar?In het rechter pand zit een latina ogende dame met donker haar.
Meestal zit ze op de begane grond. Geen idee hoe ze heet, maar wellicht heeft iemand ervaring met haar.
maak daar maar gerust 30 van ?Maria....Wie heeft er de afgelopen 20 jaar geen ervaring met haar?
Zoiets kan het inderdaad ook zijn. Terug rekenend, ben ik een jaar of 20-25 geleden bij haar op bezoek geweest.maak daar maar gerust 30 van ?
zij werkte daar al in de straat toen ik nog op de basisschool zat ?
valt mee toch ?? is maar 40 minuutjes rijden, en in eindhoven heb je tenminste maximale bezetting en dames die er fatsoenlijk uitzienMaar ik kom er nog weinig. Heb me sinds corona meer gericht op Eindhoven. Wel erg omrijden gezien de Nieuwe Markt voor mij om de hoek is.
snelle wagen zeker? Maps maakt er bij mij 54 minuten van.maar 40 minuutjes rijden
Een gouden tip; ga naar Saunaclub Venus, niet ver weg vanuit Nijmegen. 50 euro entree en een hele dag relaxen temidden van prachtige spiernaakte meiden, sauna, bubbelbad, buffet, drinken all inclusief en voor slechts 50 euro gaan de dames (die allemaal beeldschoon zijn) een half uurtje met je naar de kamer incl. zoenen, pijpen zonder en sex. Ik wil niet anders meer. https://www.saunaclub-venus.de/valt mee toch ?? is maar 40 minuutjes rijden, en in eindhoven heb je tenminste maximale bezetting en dames die er fatsoenlijk uitzien
en niet zoals in nijmegen maar keuze uit 9 dvps op een zaterdagavond
dat klop ik heb idd een snelle wagen namelijk een Audi TTS quattro met 435pk maar de reistijd hangt er ook van af waar je bent in nijmegen en of je savonds of overdag de weg op gaat, ik woon ook niet meer in nijmegen maar in een dorpje vlakbij en vanuit mijn huis is het ook maar 2 minuten van de snelweg waardoor mijn reistijd korter is dan die van jou, bij mij geeft ie op Maps aan dat het 46 minuten duurt, en de laatste keer dat ik in eindhoven was heb ik geen aziatische of licht en donkere negroide dames gezien daar op het plein, als je specifiek dit soort type dames zoekt kan je denk ik beter op kinky.nl gaan kijken, daar heb je veel meer kans dat je dit soort type dames aantreftsnelle wagen zeker? Maps maakt er bij mij 54 minuten van.
Dan is Doetinchem nog dichterbij... Maar beide ken ik niet. Daar wel aanbood van Aziatische en/of anders licht dan wel donker gekleurde vrouwen?
ik woon ook niet meer in nijmegen maar in een dorpje vlakbij en vanuit mijn huis is het ook maar 2 minuten van de snelweg waardoor mijn reistijd korter is dan die van jou, bij mij geeft ie op Maps aan dat het 46 minuten duurt...
Tips?Maar ik kom er nog weinig. Heb me sinds corona meer gericht op Eindhoven. Wel erg omrijden gezien de Nieuwe Markt voor mij om de hoek is.
Tips?
Karla en Bella als je van petit houdt, kijk maar naar Eindhoven topicbeter check je het eindhoven topic, daar zitten de locals die kunnen jou wel meer tips geven over de dames die daar werkzaam zijn