Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenals je niet voor de seks gaat is er misschien iemand waar je gewoon op bezoek kunt.... maar de sekswerkers zijn nog steeds geen essentiële beroepen en dus tot 14-1 dichtHallo, morgen moet ik in Nijmegen zijn. Weet er iemand of de raamprostitutie nog open is kwa lockdown regels? Of zijn die ook allemaal dicht?
bezetting is ongeveer 7-10 dvps en er is meer dan genoeg parkeergelegenheid rondom de raambuurtIs in Nijmegen overdag wat te beleven en raak je daar de auto een beetje kwijt? Thanks
geen idee, ga eens een kijkje nemen daar in de straat zou ik zeggenSimona ook weer aanwezig?
Thanks! Kan iemand me ook nog vertellen vanaf welk tijdstip een beetje drukker is. Misschien morgen ofzo eens een blik werpen.bezetting is ongeveer 7-10 dvps en er is meer dan genoeg parkeergelegenheid rondom de raambuurt
Thanks! Kan iemand me ook nog vertellen vanaf welk tijdstip een beetje drukker is.
Ah, de oude recensies van Alexia brengen bij mij weer oude herinneringen naar boven. Wat waren er toch een paar lekkere meisjes in het nijmeegse rld. Buitengewoon treurig wat er nu nog van over is.Voor degenen die het interessant vinden om oude recensies te lezen. Ik had de oude interactieve kaartjes van Hookers.nl voor Den Haag en Amsterdam destijds bewaard, maar die van Nijmegen helaas niet aangezien ik daar nooit kom. Maar na wat onderzoek met URL's, heb ik die van Nijmegen kunnen vinden. Wel van het jaar 2015.
Nijmegen 19-02-2015: https://web.archive.org/web/20150219020728/http://www.hookers.nl/maps/showmap.php?f=F76
misschien waren ze langdurig bezet voor meerdere uurtjes,Gisteravond ff geweest maar er was helemaal niemand?
Dan wel een 2e SIM of telefoon gebruiken.misschien waren ze langdurig bezet voor meerdere uurtjes,
sowieso als je een dame vaker wilt bezoeken is het beter om haar gsm nummer te vragen imo
nee daar zijn in totaal 2 panden aanwezig waar de dames werkzaam zijn, het meest linkse pand met de schuifdeur waar jij bent geweest en 20 meter verder in de straat zit het meest rechtse pand waar ook nog dames aanwezig zijnIs het daar in Nijmegen nu één pand? Ben binnengelopen door een schuifdeur (meen ik). Was er nooit geweest en vond het wel even spannend. Beneden een paar ramen en trap naar de eerste verdieping. Heb toch de indruk dat ik iets gemist heb?
Top dank je wel ! Lekker handig weer zonee daar zijn in totaal 2 panden aanwezig waar de dames werkzaam zijn, het meest linkse pand met de schuifdeur waar jij bent geweest en 20 meter verder in de straat zit het meest rechtse pand waar ook nog dames aanwezig zijn
een jaartje of 4-5 geleden zag je ze wel eens zo nu en dan achter het raam in nijmegen staanIk vroeg me af of er donkere (bij voorkeur Afrikaanse) dames in Nijmegen werken?