Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp desktop of mobiel?Hoe krijg ik die zijbalk met 'leden online' en zo weg?
Dat is jammer.Hoi White Rabbit,
De Classic stijl gaat ivm aflopende ondersteuning volledig verdwijnen, die is alleen vandaag nog beschikbaar.
Ok, op mobiel lijkt het iets beter.Mobiel zal ik straks testen
Ok, kritiek geven is makkelijk, maar door de nieuwe fontgrootte en layout verlies je horizontaal en verticaal toch een pak ruimte. Zelfs korte boodschappen nemen nu een half scherm in.
Bekijk bijlage 103022
Ook geen fan van de 'kleurboek' stijl en de gekleurde achtergrond.
Edit: ik denk dat het overzichtelijker zou zijn als de standaardfont 1 of 2 punten kleiner wordt gezet (Of een Narrow versie van de font). Nu heb ik de indruk dat een setting voor slechtzienden is aangevinkt.
Alleen op mobiel gekeken tot zover. Maar de nieuwe layout daar bevalt me wel. Beetje wennen.
Alleen het vele roze (gekleurde) in de achtergrond van de berichten vind ik erg jammer. En 'dark' is me te donker.
Zou er misschien ook een 'light' kunnen komen? Waar de achtergrond van de berichten gewoon wit (met wellicht wat licht grijs) is?
Ik vind het wel mooi geworden zo die nieuwe lay-out, geeft meteen meer body aan het forum. Ook is dingen makkelijker te vinden onder de knoppen. En die kleurtjes is alleen maar geinig, in de oude tijden had Jan des Bouvrie het niet beter gekund. En jullie fiksen het maar weer klaar, hulde!!!We gaan nog wat sleutelen aan de Safe for Work versie, en daar gaat het rode/roze er uit.