Niet de de juiste dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lido

Newbie
13
12/05/24
5
3
Wat doen jullie als de dame die open doet duidelijk niet diegene is met wie je dacht af te spreken. Gaan jullie binnen en denk je seks is seks, bekijken jullie eerst de vleeswaar en beslissen dan of draaien jullie gewoon om?

Mensen worden ouder en kiezen hun beste foto's, maar tattoos verhuizen niet plots van plaats.

Ik heb de indruk dat dit een gangbare praktijk is bij Latijns-Amerikaanse vrouwen. Moet ik hen dan best allemaal mijden?

Nu... als diegene die de deur opendoet... en natuurlijk wél eerst even vragen of zij xyz is, er zou zomaar iemand anders voor haar de deur kunnen openen natuurlijk!... echt helemaal NIET de dame van de afspraak is... keer je best gelijk om!

Tenzij natuurlijk... dat deze er dus echt stukken beter uit ziet! Dan zou ik alvast wel een kansje wagen! Haha!

Nu... als diegene die de deur opendoet... en natuurlijk wél eerst even vragen of zij xyz is, er zou zomaar iemand anders voor haar de deur kunnen openen natuurlijk!
Dat zou wat zijn zeg. Als ik kom voor Poolse Paulina, maar in de deur verschijnt ineens Doutzen Kroes! Wat een geluk!

En dan blijkt dat Doutzen Kroes slechts de deur openmaakte voor Poolse Paulina!

Daar zou ik toch wel van balen.

Ik ben 1x weggelopen. Reviews waren goed en ze was echt. Ik kwam echter aan en hoopte op een mooie slanke jonge dame achter de deur te zien.

Helaas was dat het tegenovergestelde. Gezegd dat ik toch iemand anders verwachtte en ben weer weggegaan.

Ben zelf heel kritisch met een dvp selecteren. Rij er ook een flink stuk voor. Heb het ook een paar keer meegemaakt. En alle keren echt een veel "mindere" dame. Ik leg heel vriendelijk uit als zij een advertentie ziet van een mooie televisie en ze komt in de winkel en het is een broodrooster dat ze het dan ook niet koopt. Of iets in die trant dan hé 😄 En ga weg.

Wat doen jullie als de dame die open doet duidelijk niet diegene is met wie je dacht af te spreken. Gaan jullie binnen en denk je seks is seks, bekijken jullie eerst de vleeswaar en beslissen dan of draaien jullie gewoon om?

Mensen worden ouder en kiezen hun beste foto's, maar tattoos verhuizen niet plots van plaats.

Ik heb de indruk dat dit een gangbare praktijk is bij Latijns-Amerikaanse vrouwen. Moet ik hen dan best allemaal mijden?
Klopt het komt vaak voor bij zuid amerikaanse dames. En het beste wat je kunt doen als ze niet de dames van de foto's zijn is gelijk vertrekken, je moet ze vooral niet belonen en naar binnen gaan anders hou je het in stand en gaan ze door met deze praktijken.

Laatst bewerkt:
Het is mij ook een paar keer overkomen. Als ze niet willen video bellen dan weet je al hoe laat het is.

In Taipei heb ik een keer 2 verschillende dames naar huis gestuurd. Leken totaal niet op de fotos die opgestuurd waren. Vreemd genoeg hadden de dames daar totaal geen problemen mee.

Vooral niet de dames is je kamer laten anders zit je er aan vast.

Als je bezoekt gaat en de dame lijkt niet op de fotos dan zou ik meteen omdraaien en naar huis gaan.

Vaak gebruiken ze ook filters. De dame lijkt dan perfect. Tip bekijken. Alle foto vaak zit er 1 of 2 recente of niet geshopte fotos tussen.

Hier bestaat al een topic over, ik laat het samenvoegen

Terug
Bovenaan Onderaan