Niet de de juiste dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lido

Newbie
13
12/05/24
4
3
Wat doen jullie als de dame die open doet duidelijk niet diegene is met wie je dacht af te spreken. Gaan jullie binnen en denk je seks is seks, bekijken jullie eerst de vleeswaar en beslissen dan of draaien jullie gewoon om?

Mensen worden ouder en kiezen hun beste foto's, maar tattoos verhuizen niet plots van plaats.

Ik heb de indruk dat dit een gangbare praktijk is bij Latijns-Amerikaanse vrouwen. Moet ik hen dan best allemaal mijden?

Tenzij ze lekkerder/geiler eruit ziet dan verwacht of gelijk bij binnenkomst haar tong in mijn keel steekt en op haar knietjes gaat slurpen zodat ik geen bedenktijd heb gelijk afstraffen, omkeren en mijn reserve opties polsen of ze tijd/zin hebben in een last minute date. 😛😝😜🤪

Nu... als diegene die de deur opendoet... en natuurlijk wél eerst even vragen of zij xyz is, er zou zomaar iemand anders voor haar de deur kunnen openen natuurlijk!... echt helemaal NIET de dame van de afspraak is... keer je best gelijk om!

Tenzij natuurlijk... dat deze er dus echt stukken beter uit ziet! Dan zou ik alvast wel een kansje wagen! Haha!

Nu... als diegene die de deur opendoet... en natuurlijk wél eerst even vragen of zij xyz is, er zou zomaar iemand anders voor haar de deur kunnen openen natuurlijk!
Dat zou wat zijn zeg. Als ik kom voor Poolse Paulina, maar in de deur verschijnt ineens Doutzen Kroes! Wat een geluk!

En dan blijkt dat Doutzen Kroes slechts de deur openmaakte voor Poolse Paulina!

Daar zou ik toch wel van balen.

Terug
Bovenaan Onderaan