Dames van nature onderdanig. Dat zeggen over meer dan 3 miljard mensen die hier op aarde wonen… beter van niet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJij had het over facesitting, ik heb het daar over ass worshippen (waar facesitting een onderdeel van kan zijn). Ik vind ass worshipping heerlijk om te doen en vind dat niet onderdanig. Facesitting zou kunnen maar hoeft niet per se.Sorry maar ik kon het niet laten ik wist dat jij het was hier je bericht in de topic welke fetish heb jij? Is ass worship of kont likken niet onderdanig?
[h3][/h3]
Daar kan een varken nog niet op klaar komen .
Ik doe dat urenlang, zelfs zonder zelf te moeten klaarkomen.....heerlijk zo'n foefje likken en met haar wonderlijf zien genieten.Integendeel gepijpt worden is juist dominant als maar kan. Een vrouw beffen dat is pas onderdanig zijn wat ik dus nooit doe.
Ik hou niet zo van virtuele sex en daar betaal ik al helemaal niet voor.Onderwerp 'F2F nieuw erotisch Platform'
https://www.girlsreview.nl/threads/f2f-nieuw-erotisch-platform.15529/
Het is beide lekker. Maar als een dame goed getrainde bodembekken spieren heeft gaat mijn voorkeur uit naar een "cowgirl" positie waar bij zij mij door het langzaam op en neergaan en goed gebruik van de bodembekken spieren tot een hoogtepunt brengt.
Hi Eegle 99,Dit vind ik ook het grote voordeel van neuken tov pijpen. Vaak kosten pzc extra en CIM al helemaal (als ze het al doet). Dus bij je orgasme nog uitgemolken worden zit er niet in bij het pijpen. Maar een dame die echt goed is en je echt wil plezier melkt het zo eruit als je in haar zit hoor.
Bij een raamdame waar ik nu vaker kom eindig ik altijd in prone bone en zij is dan zo goed dat ze knijpend op en neer gaat en met haar kont alle zaad eruit melkt als het ware. Nou, als dat niet zalig is dan weet ik het ook niet meer. Dan ben je dus echt in de hemel voor een paar seconden.
Ik sluit mij hierbij aan, zalig gewoonPZC + CIM ️
Aangezien ik ouder word is pijpen via 69 waarbij ik kan beffen en vooral rimmen voor mij wat prettiger. Een lekkere kont is voor mij dan ook een must.Wat vinden jullie lekkerder? Persoonlijk vind ik gepijpt worden een heerlijk gevoel die niet te evenaren is.
Je MOET niks JokeHoezo.. het is toch van jezelf? Waarom moeten wij het dan wel? Weet je ook eens hoe het is
Ja als het DT is. Maar daarnaast ook NZC+ID ️PZC + CIM ️
Ik zeg mannen die willen dat een vrouw CIM en evt ook slikken doet moeten niet zeuren als een vrouw dat niet doet/wil zolang ze of niet zelf door een squirtende vrouw in hun mond zijn gespoten danwel de cumkiss doen. Ik heb beide al meegemaakt en heb dus enig idee bij hoe een vrouw dat zou kunnen beleven. Wat ik er nog bij wil zeggen is dat het enorm veel uit maakt hoe geil je bent. Als je maar een beetje geil bent dan hoeft het niet zo maar als een vrouw je enorm heeft opgegeilt dan doe je gewoon meeHoezo.. het is toch van jezelf? Waarom moeten wij het dan wel? Weet je ook eens hoe het is
Zijn er hier werkelijk mannen die in hun pubertijd niet nieuwsgierig waren naar hoe hun cum smaakte? Ben ik de enige zeker weer?
Vond het niet eens vies trouwens.
Oh ja, squirtende vrouw al paar maal mogen beleven. Erg geil en wellicht door mijn eigen opwinding ook niet echt vies.
Dus de cum kiss staat nog open op mijn lijstje.