Just-a-Lurker
Meubelstuk
- 1.143
- 15/02/22
- 2.662
Geen van beide eigenlijk. Maar als ik moet kiezen, krijg ik het meeste gevoel bij neuken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOok een keer gedaan, was best wel geil… en niet zo vies als ik dacht.Zo lang ze achteraf niet vraagt of je ook even wil proeven, (persoonijke ervaring) deel ik deze mening...
@JokePrive Als er tegen mij gezegd word dat het een beetje zoutig is, dan wil ik dat best geloven zonder te proeven.. En nu moet ik even gaan overgeven in het toilet en niet vergeten mijn vals gebit uit te doenHoezo.. het is toch van jezelf? Waarom moeten wij het dan wel? Weet je ook eens hoe het is
En waarom niet een lekkere cumkiss achterafZo lang ze achteraf niet vraagt of je ook even wil proeven, (persoonijke ervaring) deel ik deze mening...
Idd is niks vies aan lekker cim en dan een dikke tongzoen krijgen van de dame. Zolang het van u eigen is Who caresHoezo.. het is toch van jezelf? Waarom moeten wij het dan wel? Weet je ook eens hoe het is
@Pforce Ik produceer ook uitwerpselen en snot, ook daar heb ik niet de behoefte van dat te proeven, ook al komt het van mezelf....yakkes.Idd is niks vies aan lekker cim en dan een dikke tongzoen krijgen van de dame. Zolang het van u eigen is Who cares
Tja ik ga ook geen stront of snot vreten. En beffen doe je zeker ook niet@Pforce Ik produceer ook uitwerpselen en snot, ook daar heb ik niet de behoefte van dat te proeven, ook al komt het van mezelf....yakkes.
Als er een beflapje voorzien is?..Tja ik ga ook geen stront of snot vreten. En beffen doe je zeker ook niet
Zelf ben ik er geen fan van maar om nu te verwachten dat mijn date er geen problemen mee heeft omdat het haar job is, ik er haar toch voor betaalt, het zelf lekker vind in haar mond klaar te komen of weet ik veel wat is gewoon hypocriet, niet meer of niet minder. Ik zit er niet op te wachten of te geilen maar als het part of the game is dan maak ik er geen probleem van of speel zelfs mee.Hoezo.. het is toch van jezelf? Waarom moeten wij het dan wel? Weet je ook eens hoe het is
Heb ik het geluk dat jaloezie mij onbekend is....Zelf ben ik er geen fan van maar om nu te verwachten dat mijn date er geen problemen mee heeft omdat het haar job is, ik er haar toch voor betaalt, het zelf lekker vind in haar mond klaar te komen of weet ik veel wat is gewoon hypocriet, niet meer of niet minder. Ik zit er niet op te wachten of te geilen maar als het part of the game is dan maak ik er geen probleem van of speel zelfs mee.
Wie dat wel verwacht is eigenlijk verplicht er alles aan te doen dat ze er even weinig mee in contact komt dan hij zelf.
Net hetzelfde als naar de dames gaan achter de rug van je partner maar moord en brand schreeuwen moest zij eens iets met anderen proberen.
Het is het ene of het andere.
Ieder zijn ding maar aan een rubber (latex) lapje liggen lekken vind ik toch maar niks. Maar ieder doet wat hij wil of lekker vindAls er een beflapje voorzien is?..
Net zoals vele dvp's dit ook doen met aan het latex van het condoom te likken/zuigen... ik begrijp het ook niet, maar het zou hypocriet zijn van een dvp te verwachtten dit zonder te doen als ik dit zelf ook niet doe, niet?....Ieder zijn ding maar aan een rubber (latex) lapje liggen lekken vind ik toch maar niks. Maar ieder doet wat hij wil of lekker vind
Heb ik het geluk dat jaloezie mij onbekend is.... en ik een vrije vogel ben.
Daarmee zeg ik ieder zijn ding.Net zoals vele dvp's dit ook doen met aan het latex van het condoom te likken/zuigen... ik begrijp het ook niet, maar het zou hypocriet zijn van een dvp te verwachtten dit zonder te doen als ik dit zelf ook niet doe, niet?....
Van mij hoeft niemand iets hoor.Hoezo.. het is toch van jezelf? Waarom moeten wij het dan wel? Weet je ook eens hoe het is
Ik.... repliceerde gewoon met een dosis sarcasme wat een ander forumlid mij duidelijk trachtte te maken Pforce... En zoals u zegt, ieder zijn dingDaarmee zeg ik ieder zijn ding.
Beter ff tussen een deur jagen dan. Kost je een hoop minderGepijpt worden is niet alleen lekkerder voor mij, ook veel minder vermoeiend.
Ik ga naar de hoeren buiten mijn werkuren en heb dan geen zin meer om mij nog in het zweet te werken, ik betaal immers.