Deventerdude
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag rond 12 uur daar gekomen na 2 keer rondgelopen bij k14 naar binnen helaas ben ik haar naam kwijt. Maar wauw wat een vrouw slank mooie tieten( geen neppers) lekker kontje, lief koppie.
Gekozen voor pzc en neuken. Dit was in 1 woord goddelijk eentje waar Odin voor uit Wahalla zou komen.
Neemt heerlijk te tijd voor je eerst alles even wassen daarna bij de muur elkeer eerst ontdekken wat een heerlijk lichaam zacht met een lekker geschoren kutje waar ik lekker aan mocht zitten gevoelig klitje maar als je het goed doet hoor je haar niet klagen ik mocht haar zelfs tongzoenen. Daarna lekker op bed waar ze me rustig heerlijk pijpte zonder waarbij de ballen niet vergeten worden, toen lekker even naast me komen liggen zodat ik even heerlijk met haar knopjes mocht spelen en kutje
Toen heerlijk even bovenop waardoor je een heerlijk uitzicht hebt en ze je ook heerlijk aankijkt waar ik wel van hou toen lekker afgemaakt in doggy.
Na afloop nog even gekletst ik begreep dat ze uit Nijmegen komt
Ben met een glimlach weggegaan
Ze zat nu in k14 en zei vaak in k2 te zitten
Herhalingsgevaar zeer groot voor mij
Gekozen voor pzc en neuken. Dit was in 1 woord goddelijk eentje waar Odin voor uit Wahalla zou komen.
Neemt heerlijk te tijd voor je eerst alles even wassen daarna bij de muur elkeer eerst ontdekken wat een heerlijk lichaam zacht met een lekker geschoren kutje waar ik lekker aan mocht zitten gevoelig klitje maar als je het goed doet hoor je haar niet klagen ik mocht haar zelfs tongzoenen. Daarna lekker op bed waar ze me rustig heerlijk pijpte zonder waarbij de ballen niet vergeten worden, toen lekker even naast me komen liggen zodat ik even heerlijk met haar knopjes mocht spelen en kutje
Toen heerlijk even bovenop waardoor je een heerlijk uitzicht hebt en ze je ook heerlijk aankijkt waar ik wel van hou toen lekker afgemaakt in doggy.
Na afloop nog even gekletst ik begreep dat ze uit Nijmegen komt
Ben met een glimlach weggegaan
Ze zat nu in k14 en zei vaak in k2 te zitten
Herhalingsgevaar zeer groot voor mij