Voormalig lid 18138
Meubelstuk
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Hoekpand Tinto en Verversrui, daar staat sinds 2 weken een nieuwe dame , ik heb haar nu 2 x bezocht , nadat ik in de wandelgangen hoorde dat ze wel OK was. En dat is ze ook wel, je wordt niet geflest of de deur uitgepoetst.
het is een lang eind vrouw, 1m85 of zo , daar houd ik wel van , en super vriendelijk en sociaal. Geneukt heb ik haar echter nog niet, ik was te groot, bijna ongesteld blabla. Ze doet enorm haar best met pijpen, ze zegt , relax, relax .ook kusjes kunnen er wel van af. Erg van de slow sex dus, en de gezelligheid. Dus voor mijn definitieve oordeel moet ik er nog eens vaker heen, en ook andere wandelaars zouden dat kunnen doen.
Nog wel meer te vertellen van deze dame ,maar laat het ff hierbij.
Ze spreekt overigens goed Duits en Engels. Ze is van Moldavie
het is een lang eind vrouw, 1m85 of zo , daar houd ik wel van , en super vriendelijk en sociaal. Geneukt heb ik haar echter nog niet, ik was te groot, bijna ongesteld blabla. Ze doet enorm haar best met pijpen, ze zegt , relax, relax .ook kusjes kunnen er wel van af. Erg van de slow sex dus, en de gezelligheid. Dus voor mijn definitieve oordeel moet ik er nog eens vaker heen, en ook andere wandelaars zouden dat kunnen doen.
Nog wel meer te vertellen van deze dame ,maar laat het ff hierbij.
Ze spreekt overigens goed Duits en Engels. Ze is van Moldavie
Laatst bewerkt: