- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/russian-sexy-girl.html
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Via tip op de ter ziele gegane gekende site deze dame eens bezocht... wat n lichaam heeft deze dame! Lekker slank met hele mooie tietjes. Ze ontving me in n sexy zwart lingerie setje. Na de afhandeling wat striptease, waarbij ik al snel mee deed en beginnen tongzoenen, ze teased ook graag, zalig. Toen het wat te heet werd liet ze me op bed plaatsnemen... op mn buik. Ze wou me masseren, dacht eerst van ok ja... maar wauw, wat n lekkere erotische massage. Echt zalig, ze vergat geen enkele keer om mn intieme delen aan te raken. Ook lekkere body2body. Was echt zalig, beter dan wat ik al ooit heb mogen meemaken. Kwam echt zot.
Daarna mijn beurt of haar even te verwennen, ze staat op hygiëne en was dus ook lekker fris onder. Na paar gekende standjes in bed het rechtstaand afgemaakt waarbij ze leunde op het bed... nogmaals, wat n lekker lichaam. Iets meer of 1u bij haar binnen geweest. Ze vertoeft nog tot zondag in Brugge om dan paar dagen in Gent te verblijven. Trekt dus gans het land rond. Ze wist me nog te vertellen dat ze pilatus coach was maar dat dit ff on hold stond, vandaar haar verzorgde lichaam.
Behandel haar met respect en je krijgt heel veel terug. N aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Foto's kloppen echt wel, enkel heeft ze nu kort haar, ik prefereer toch lang haar.
Daarna mijn beurt of haar even te verwennen, ze staat op hygiëne en was dus ook lekker fris onder. Na paar gekende standjes in bed het rechtstaand afgemaakt waarbij ze leunde op het bed... nogmaals, wat n lekker lichaam. Iets meer of 1u bij haar binnen geweest. Ze vertoeft nog tot zondag in Brugge om dan paar dagen in Gent te verblijven. Trekt dus gans het land rond. Ze wist me nog te vertellen dat ze pilatus coach was maar dat dit ff on hold stond, vandaar haar verzorgde lichaam.
Behandel haar met respect en je krijgt heel veel terug. N aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Foto's kloppen echt wel, enkel heeft ze nu kort haar, ik prefereer toch lang haar.